Wednesday, April 30, 2008

Lingeries

熟悉我ge人都知道我有鋪買lingeries癮, 屋企未著過個d多到直頭可以開鋪賣 (因為我著黎著去都係個d).......點解無啦啦講lingeries呢? 當然唔係想po我個collection出黎 (我仲沒開放到咁ge地步), 係想分享日本超hito ge lingeries 牌子! Peach John 同 Ravijour (仲有一隻叫 Lagoon moon...--->not sure how to spell it)


雖然唔買, 不過都request 個 catalog 睇下, 望梅止渴!!



靚到呢!! 仲要唔貴喔!! 不過日本d size超細(cup 大, but 圍細), 你估個個日本妹都係細骨架但胸大咁得天獨厚, 日本d bra個pad 到呢, 佔左個bra ge一半以上, no kidding.....所以點解你係街到見到d日本妹身材個個都超好.........


***********************************************************************


sample王又出動啦, 今次係DHC.


go here: http://www.dhc.co.jp/sample/samplereq.html



No comments:

Post a Comment