Sunday, April 20, 2008

免費的晚餐! 新生歡迎會!!

上星期五 (4月18日), 學校有個新生歡迎會, 要成6點半先舉行. 不過個個都去, 我當然係要湊下熱鬧! 放學後, 先跟Ms J去Ikebukuro Parco 行下, 之後殺返學校. 不過呢個新生歡迎會同我想像中都幾唔同.


1) 係食べ放題, 我開頭諗會係一d小食 (因為呢個歡迎會係free ge)!點知去到, d野食都幾豐富!


偷阿搖滾芭比張相放先



2) 我一心諗住可以聯下誼, 識多d人, 點知都不過係各自狂食野 (d野食真係好快比我地呢班蝗蟲掃光, 最後剩返超多白飯, 真係好想包走啊), 之後d人散到咁上下, 先玩bingo.


HK女生黨



係Parco 裡面ge FrancFranc


好gothic!



超靚ge plate set, 粉紅色+黑色lace print, 賣飛佛!



杯墊 (之前係HK都好似見過)



好Anna Sui



好靚用黎綁curtain ge, 臨走必買



超受歡迎ge美肌一族 (bathing salt and mask)



空屋一人 ge 學校 entrance



學校對面ge 文京Green Court, 夜晚別有一番風味



返到屋企, 躝入超市行下, 比我撞到有d肉半價, 即買. 雖然不過少少幾片肉都已經3百幾yen.



1 comment:

  1. 估唔都會有咁多HK既留學生??全都係新生黎嫁, 點解一個男仔都無既.........
    [版主回覆04/20/2008 20:44:00]今年我地有差不多30個香港學生, HK男仔梗係有, 不過我唔太識, 同埋無一起影jeh

    ReplyDelete