Sunday, April 20, 2008

昨日友達と原宿と渋谷へ行きました

個標題有無錯啊?! 哇卡卡卡


尋日(星期六)同Ms J & Ms A一起去原宿同渋谷行街, 主要都係行原宿 ge Laforet. 因為大家層次不同(我買衫一向係 quantity > quality), 佢地睇個d衫, 我係完全唔會consider ge (come on, 普通一件衫我好少買過HK$500架喔)! So Laforet都係得個行字, 樓上平d ge 牌子都ok (好似mysty woman etc), 就連Top Shop, 我係Sg個陣覺得貴, 黎到日本, 居然覺得價錢ok! 可想而知日本local brands係貴到乜地步!!!


所以尋日又係得個行字, 可能要等到7月大減價先可以買少少囉~


反而, 食飯個到就少豪洗左, 仲要折墮到食唔哂d意粉 (因2餐隔太近食), 下次要學 "唔該, 打包啊" ge 日文點講!!!


睇相啦!


原宿我來了!!


比你留紀念ge stamp @ JR 77個駅


日本d cakes 個樣真係超超好食!!

呢間cafe好可愛, 係boutique 2/f. 就係原宿站對面.



扮裝BB電話繩 , 有怪醫秦博士, 山T女福星, 鹹蛋超人etc



Street of Harajuku



Inside Laforet



好靚ge花花accessories @ 手作仔店 貴和製作所


是日lunch @ てんど, 天婦羅飯+冷烏冬, 承惠880yen



好多野行ge Laforet, 不過貴呢


好靚ge特式小店(價錢不小呢)



為左避雨, 入左去一個叫"表參道山" ge shopping arcade.


some salon there, 門口有flower shop, 好特別



有人表演, 唱得好聽過大部份HK"歌星", 叫 "Indigo Blue"



表參道山



日本的店deco都超美的, 下面2間都是accessories shops





連macaroon shop 個櫥窗都超特別 (一家叫Pierre Herme ge 店@青山)



到渋谷啦, 見唔見到木村ge 杯麵billboard?



0101, 今次沒有機會去



是日dinner @ 洋麵屋 五右衛門 


 


我地個個都叫左pasta set, 有salad, miso soup, pasta, drink (我個cream soda 仲要多個vanilla ice cream float) and desert! 承惠1450yen, 都算ok啊!



好搞笑, 用chopsticks 食pasta!



估下呢個係乜黎ge?



又估下Hello Kitty扮緊乜?



係Glico 個個跑步人icon




JR渋谷站, 太多人, 見唔到八公(Hachiko)像



是日戰利品, 少少地都叫買左d野



No comments:

Post a Comment