Thursday, April 3, 2008

倒數最後一天,明天出發咯~

最後倒數一天!!

聽日就係出發ge大日子咯!


出發之前呢兩日,發生左一d事關於住宿個到,真係令我超擔心的事!


話說係房東給我ge contract到, 原來有2條係幾唔合理下,一條就係房東可以係契約期內加租,另外一條就係我要負擔電器維修費用. 咁當然係不能夠接受,我email比房東,第一次就因為亂碼,佢看唔到, 之後我再send比佢,但係又唔見佢覆(雖然都不過係1日,但係呢個係very urgent matters!), 打比佢又無人聽, 唔係講笑,真係擔心到爆!


呢個係前兩日開始發生,終於今日比我打到比佢,係電話都又好ok喔,都肯改contract!不過忍唔住都有點少擔心. 希望麻煩ge事都已經過去啦!


不過真係好多謝Ms K同Ms J,又同我傾下d alternatives,又幫我問下學校!! 真係出外靠朋友呢句說話無錯ge!! 感謝!


其實仲有唔少野想講,好似呢幾晚ge farewell dinners,終於終於買左我第一部DC and etc,不過而家都係搞點埋其他野先, 日本見啦各位!!!



 


1 comment:

  1. 小茹-little fishApril 4, 2008 at 12:59 PM

    我啱啱打電話俾你呀.不過應該你巳上機了..一路順風呀..
    讀好日文返黎同識返個男友啦..希望係日本見面呀..
     
    [版主回覆04/05/2008 02:16:00]我見到有voice mail, 可能有一個係你?
    yes 啊, 我晨咁早機啊!
    你係AU點啊?有機會msn傾啦, 可以msn call, but 頭先我個msn不停disconnected.
    承你貴言啦

    ReplyDelete