Sunday, May 4, 2008

GW 之 川越一日遊

 

Golden Week個幾日假期, 只係係第一日假期 5月3日憲法紀念日去左川越玩. 其實都係去周圍行下, 影下相咁啦

 川越ge賣點就係小江戸式建築物, 出名ge觀光點有: 菓子屋横丁, 喜多院, 時の鐘等等. 本來打算去睇一個お祭り, 不過因為搵唔到路, 就是但行下d觀光點. 個日真係行左好多路, 尤其係最後我地回程去ge時候, 就同一條路兜左2次, 先出得返去, 真係累到爆.


今次又用slideshow, どうぞ:


***pls click the "speaker" button on bottom left for the music~

 

其實仲有好多野, 不過我實在太懶得打, 請去我朋友blog睇啦


 


Easy Carry ge blog: 川越小江戶遊

 
川越website: http://www.kawagoe.com/

4 comments:

  1. 你試下去呢個blog睇到幫唔幫到你!我都係睇呢個blog學左一d整blog既整,幾好架!
    Pink Panther's Blog
    [版主回覆05/19/2008 16:31:00]thank you, 不過我個slide唔係slide.com ge, 咁我唯有整多次啦

    ReplyDelete
  2. 其實妳成日週圍去係咪睇個旅遊書介紹個D地方, 定係是單搵個走去觀光嫁, slideshow睇唔到有D可惜, 諗住可以睇下你D相................另外有樣野想問問妳, 妳個時交文件去日本個時, 其實要戶口大約有幾多錢佢之會批妳嫁, 因為我計返如果去半年之前要開始攪, 所以想問妳.....
    [版主回覆05/19/2008 16:36:00]我都係朋友話去邊, 我柴娃娃跟去 . 你再黎睇啦, 我去slide.com整個新ge.
    depends on 你年齡啦, 不過20萬無走雞. 當然最好問返你留學ge agent la

    ReplyDelete
  3. 去到日本喇... 好開心咁喎~ 成日周圍去...
    可能yahoo唔支援果個網站的slide show呀... yahoo好多嘢都支援唔到架...
    [版主回覆05/19/2008 16:47:00]Bosco媽你好啊, 歡迎光臨. 我好中意睇你個blog架
    睇怕都係因為yahoo support 唔到 slide, 唯有整個個啦

    ReplyDelete