Sunday, April 13, 2008

尋尋覓覓, 最愛還是妳

今日同Ms J去池袋 (いけぶくろ) 行街, 係到日本後第一次真真正正行街ge 行街 (即係唔係行100yen店/超市買日用品)!


中午集合, 行去Bic Camara 睇家電, 因Ms J要買電視, 我就順便望下脫毛機. 一個唔覺意比我及到蒸面機有個promotion好抵, 唔洗4萬yen就有齊蒸面機, 導入器同清潔毛孔器, 齋蒸面機原價都要差不多2萬7yen, 真係超tempting....比著做緊野ge我, 真係即刻買. 不過而家變左窮學生,都係諗下先 (諗下, 唔話放棄)! 要知道我一年都無facial做, 而家不過一個星期, 都已經喪爆ing.......



比你睇下個ad----> 按此


另外ge 導入器同清潔毛孔器:



之後行去sunshine city, 中途見到Mister Donut, 忍不住入去買一個 strawberry icing 夾 strawberry cream ge ring donut....無影到相, 因為一出門口即刻咬左啖, 都幾好食!



係website揾左張相, 同時發現咁就195kcal.



到達sunshine city, 本身諗住去之前見到blog友提過ge udon店, 點知唔記得個名, 行勻咁多間restaurants後, 決定今次豪少少, 食Italian Tomato ge lunch set, 1100yen有pasta, cake and drink, 都算ok啊!



食完野行下sunshine city下面d shops, Ms J 話咁旺中ge, 我話呢到好過旺中好多, Ms J 呢d行慣 IT, CWB係唔識野, 哈. 見到 300yen 店同1000yen 店, d 家品真係好靚, 1000yen都抵, 不過都係唔買住.


dejavu mascara 特別版, 花花好靚啊!



For Hello Kitty lovers



超cute!



豆腐note pad



之後行埋 Tokyu Hands, Ms J都差不多走, 我地一起行返過去Parco, 行多一陣. 哇, d 衫貴到呢, 無乜 below10000yen囉 (好普通ge top 都要7-8000yen ), 見到d鞋, 有d要成 3萬幾 yen (flat ballet shoes都要15000yen+). 對我呢個買慣花園街ge人黎講, 真係貴到無 mood 行 (係咪好大鑊呢, 我呢個shopping 怪可以無mood 行街!!!). Ms J走左後, 我就去bookstore打雜誌釘 (想打書釘都唔得, 揾本英文書都無). 之後, 就打算試下行返屋企. 臨走前行一轉 Zara, 雖然我覺得Zara加左不少價, 日本ge Zara價錢都無比HK平, 不過當我見到一見好靚ge花花衫都不過係7000yen左右, 就真係覺得始終我最愛都係妳................Zara.


No comments:

Post a Comment