Thursday, April 17, 2008

窮學生恩物: sample sample sample

我ge興趣除左買野同訓覺外, 眾所週知就係---------> 換sample. 係HK個陣就中意剪埋& print埋 d coupon去換, 知不過因為自己都買落好多skincare, d samples都係淪落到封塵ge下場 (因為我無機會去旅行用嘛)!


黎到日本, 多得某位blog友ge 分享, 我就上網re左Dr. Ci:Labo (Ms E 話叫師奶寶喔), 不過2日都就收到, 開頭以為係普通1set trial size, 點知咁鬼大盒:



裡面有:


洗面, 落妝各 3包


保濕cream 10g + 2包


UV milk 1包


導入美容液 2包


美白 & Firming 美容液 各 1包


記住, 係完全無料ge, 唔洗你print出黎去counter受人白眼, 惦!


係日本又未register ge, 快d去呢到:


http://www.ci-labo.com/cishop/sample/


最衰日本好似唔太興剪coupon換sample, 因為你買野佢就會比samples你, 皆因我呢個窮豬仔仲未買過skincare/cosme, 所以都唔知而家送得多唔多. 我剩係知道我個日去藥房買Johnson's body lotion, 佢都可以送左7包 Johnson's ge body wash比我, 賺到! 哈哈.


No comments:

Post a Comment