Tuesday, April 29, 2008

4月29日 昭和之日之大開殺戒@ 三井Outlet Park 入間

4月29日係昭和之日, 我呢個香港人當然唔知係乜東東, 總之就係日本紅日啦 放假一天, 雖然時間緊迫, Ms K話一起去outlet park (加上聽完Ms J去南大沢, 話都幾適合我地行), 咁當然馬上答應. 原本打算去南大沢, 不過上網見到原來去入間, 都好快, 而且仲有shuttle bus, 就改去三井Outlet Park 入間! 三井Outlet Park 入間號稱日本最大規模的Outlet, 有兩個Tokyo Dome咁大!


係池袋轉西武池袋線, 到武蔵藤沢駅, 一出去就見到好長龍排緊shuttle bus. 突然我ge BB radar響起, 原來前幾個身位有一個BB (年輕辣媽抱住), 既然得閒就偷影下個B.





 見唔見到個"小新面"?



好豬啊塊面 



塞左差不多40mins車, 終於都到啦.





日本暴肥癡呆BB 2號






到此一遊
唔好以為我買左好多野, 個袋咁大因為我買左


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


------------->


-------------> 枕頭, 哈哈哈哈哈





是日戰利品
日本d野真係好很貴啊, even outlet!! 同一樣ge錢, 我可以係HK買到拎唔到啦


有關三井Outlet Park 入間 ge info, 請看:


http://www.31op.com/iruma/


3 comments:

  1. 我都有去過關西既 三井Outlet Park,十分同意日本OUTLET 都唔平既道理。不過都叫做比正價店平DD。
     
    [版主回覆05/06/2008 12:45:00]雖然日本人d人工係高d, 不過living standard 真係好高. d衫雖然靓, 不過真係貴到唔值囉

    ReplyDelete
  2. 駛唔駛大開殺戒咁誇, 嘩!!點解D日本BB會咁既, 好驚喎????妳去左一個月囉喎, 恭喜哂!!
    [版主回覆05/06/2008 12:40:00]可能日本d奶粉會食肥 d B, 難怪HK d人都要買日本奶粉
    多謝多謝!

    ReplyDelete
  3. Wa,真係好expensive ar ,
    [版主回覆05/06/2008 12:39:00]如果你係HK買開日本牌子, 你就會覺得呢到好平
    無奈我買開Zara同花園街

    ReplyDelete