Saturday, April 5, 2008

到達日本第一天 其一

今日晨咁早就去機場,爸媽送機. 不幸地我ge行李真係超重,仲要係超成6kg!! 拎番成5kg野出黎hand carry, 我又再次拎到成隻積咁!


好順利到達成田機場,好好彩地比我同 Ms J一起由打哂蛇餅 ge immigration 過去另外一邊ge counter, 超快地就出埋 customs, 不過我ge好運就到此終結......


first, airport pick up 個男人,原來可以送我到家門口,不過since我已經約左 Ms K,亦無辦法揾到佢cancel, 我就一條冷走去搭 N'EX, 我懷疑機場應該係全日本最多日本人會講英文ge地方,基本上我係個到問人邊到買飛,到入gate都好順利. 雖然由terminal 1 個到,落到JR都已經拎到想死.......


呆等差不多45分鐘上N'EX (原來好少班車去Ikebukuro), again總算順順利利到 Ikebukuro.......不過之後就.......


因為我約左Ms K係東口ge 藥房等(as suggested by my 房東), 殊不知由gate個到去東口係超超遠,加上係放工繁忙時間, 個站係超多人, 而且個個都行得超快,我一個人 (雖然大隻,但細力)拎住成40kg行李, 極辛苦地終於行到東口,點知,居然無電梯上!! 我根本無可能拎上去, 就咁樣望住個站發呆, 又完全無醒起叫人幫手 (而且大家都唔似太樂意......個個個樣都好趕), 終於sent sms 比Ms K (因之前係N'EX個到收到her sms), 由6:30等到差不多7:15, 都收唔到Ms K reply, 又怕佢會落黎,我又揾路上而miss左大家. 終於我忍唔住,入 PARCO上一層,又成功出到地面,不過行都 ok遠先去到約定地點!


居然 Ms K仲係到,原來佢都奇怪點解我咁耐, 仲要諗住等多10mins就走! 咁我地上左 taxi,我事先已經 print左個 map又寫埋地址係上面,諗住實無死, 而且 come on, 日本taxi部部都有 GPS架, 打個address就會show條路比你....點知, 個司機開左一陣,就嘰哩咕嚕講左一堆日文,我就當然係一句都聽唔明, Ms K都係聽到d唔聽d, 不過之後我地估佢應該係話原本想行個條路唔得, 要行第二條路......個時我諗"大鑊,咁揾路法, 3000yen都唔知得唔得" (日本taxi起標已經 710 yen = hk$5x)....好在, 轉個頭就到!! 埋單大概1000yen鬆d~


つづく


打左咁長篇野, 睇下相先啦:


飛翔中



飛機場,不過唔好食ge.......



望到日本啦,不過好似咁偏僻ge.......(因機場附近嘛



無聊等車中 + 我個40kg行李



到日本第一樣買ge 野 (除左車飛啦)



好抵ge N'EX + Suica promotion



架車暴走中附近ge sakura



來到日本ge第一餐飯,居然係......吉野家!!! 普通牛肉飯都要300yen (已經係special promotion, 本來係380yen)



屋企附近ge超市,好多 strawberry ar (ok, 都ok 吉,因為個陣都好夜下,人地未 restock嘛)



我間房,不過不失啦,聽日再呻



7 comments:

  1. 我都超重果日...=.=
    [版主回覆04/05/2008 23:40:00]我知啊, 不過你有人車我無嘛

    ReplyDelete
  2. 希望所有事都快d settle 哂啦, 然後專心讀日文呀
     
    等住你返黎教我日文呀..仲有快d識番個o架仔啦..
    [版主回覆04/05/2008 23:37:00]我會努力架啦
    第一個到都應該無問題, 第二個到就.........窄d.....

    ReplyDelete
  3. 吉野家我食左幾餐啦...
    [版主回覆04/05/2008 23:36:00]咁好在吉野家都有好多選擇,你唔係話我聽你次次都係牛肉飯就得啦!!

    ReplyDelete
  4. 嘩,你咁有心機寫咁長o既~我就一切從簡喇 !
    [版主回覆04/06/2008 22:42:00]得閒嘛,有一篇仲未打好

    ReplyDelete
  5. 我係無意中link黎link去睇到你個blog架! 花左幾粒鐘睇哂你有關去日本留學既日記~ 你應該係o岩o岩到達 希望你可以快D安室落黎啦!
     
     
    其實我一直都想去日本留學 可唔可以問下你有關留日既問題呢?? (如果你覺得唔麻煩既先答我呢個問題少女啦 ) 我最擔心係visa既問題! 因為我家竟清貧OTZ... 唔知申請visa究竟個銀行戶口要有幾錢? 我睇度度講都唔同咁既 同埋可以代辦留日手續既 唔知你知唔知除左日經 仲有無其他呢?? 萬分感謝啊~~
     
    順便問下~
    唔佑你讀完日文仲會唔會讀上去呢~? e.g.專門學校/大學
    [版主回覆04/06/2008 22:40:00]哇,首先多謝你咁棒場先
    我如果無記錯,銀行證明個到好似要20萬左右.因為我剩係問過日經,唔知其他agent會同你講幾錢. 其實不過係要有個證明,你 copy張 statement就ok
    當然仲有好多啦,你係yahoo hk打留日,就有大把agent名.其實邊間agent不過係depends on 你想讀邊間學校.
    我應該唔會讀上去, 因我畢左業架啦
     

    ReplyDelete
  6. 嘩.你既房都好大wo
    [版主回覆04/06/2008 22:23:00]ok啦,咁我自己出去住,貴d租,空間咪大d囉 

    ReplyDelete
  7. 哦 , 你讀邊間啊 ???
    [版主回覆04/06/2008 23:57:00]ABK

    ReplyDelete