Saturday, April 12, 2008

抵達日本後第一次自己煮飯..................(更新)

隔左6年, 今日再一次煮飯. 第一次煮一人份. 係日本, 就當然要煮最簡單ge日式咖哩.


我準備左一舊雞肉, 3個potato, 2條 carrot.....點知carrot and potato切出黎好多, 就諗住切埋另外個舊雞肉balance返, 錯哂.


批potato皮個陣仲唔小心批走埋尾指少少皮


煮飯, 無個量米殼, 就用個 big spoon.....煮左勁耐 (almost 2 hours, no kidding), 可能落太多水, 成為"mom mom", 錯哂.


總之, 今餐就大失敗!


個賣相都ok, 不過你睇唔睇到d飯係糊左?



食完之後, 剩超多, 夠我食多4餐囉



而且我發現一個人煮飯係超難預, 加上要搞一大爛餐, 我估我都係主餐麵算, 不過又點準備lunch box 呢?! 煩惱ing


第二餐襯udon



星期一帶飯



之後仲有多一餐!


No comments:

Post a Comment