Saturday, April 5, 2008

到達日本第二天: 做隻自閉豬仔

今日做自閉仔,完全無意欲出去.


起身後Yu chan已經出左去,無野做就online, 點知個msn 不停disconnect,我都唔知問題係msn定internet server,我剩係知我差不多完全dl唔到野,真係要問下Yu chan乜事.


Yu chan就係我另外個個flatmate, 都幾令女, 可惜佢6月契約到期後就會搬走,咁我就自然問佢係走定點?原來佢都等緊工作簽證, 係會繼續留.....咁我當然繼續八下佢對呢到有乜不滿ge地方, 話哂佢阿爸係房東阿爸個 frd, 打聽之下,有以下我覺得有d問題ge地方:


1) 我知道房東8月會黎住另外個間spare room,原來佢老公都會同行,咁都算啦, 原來周不時佢父母同朋友都會黎, 咁間屋長期都會有陌生人(對我而言)出出入入.....而且房門係無鎖架,雖然就話大家都係好人,不過呢d也好難講


2) 原來我間房係無空調(冷暖氣),得客廳有. 而且據Yu chan說,其實個冷氣都壞壞d,佢地叫房東整,但係個陣8,9月, 房東就話都已經就黎秋天,借d意唔整. 咁我個日同佢講電話,我就同佢講, 乜原來間房無冷氣架?! 佢就話間屋唔熱,成棟building都係得佢地一個裝冷氣(一定係啦)......我話我好怕熱架啵,佢就話可以打開道門....我打算同佢講話試左唔work,睇佢肯唔肯整? 不過我覺得機會都幾微,因為我同佢都未傾點電器維修個到.我覺得佢一定會用間屋唔包電器呢個理由,唔肯整.


3) 隔左一日, 唔記得想講乜添,就此作罷, 哈哈.


 


No comments:

Post a Comment