Sunday, July 10, 2011

【試用】學BB一樣便便暢通,試下白蘭氏InnerShine益生素+益生菌啦!


上班一族,如果係成日1日2餐都外食的,真係無幾何有幾條菜食!一日所攝取的纖維量,大概就係幾條菜,好彩的話再加1個水果,所以原來身邊好多人都有便秘問題!好多人更因此搞到皮膚暗啞,常年生粒粒;或者係明明好瘦都有個肚腩!

很幸運地,我無便秘的問題,反而係腸胃太“暢順”,好容易肚屙!細細個仲誇張,係一飲凍野即痛!大個左凍野有時都會,但主要係奶類飲品,萬試萬靈!

今次試用“白蘭氏®InnerShine益生素+益生菌”,就係想改善腸道健康,等我唔洗成日肚屙!而且可以清下宿便!


 


介紹下“白蘭氏®InnerShine益生素+益生菌 (附加高纖成分) ”
加入益生菌同益生素, 在抑制及對抗害菌生長的同時, 更能改善腸道機能促進腸道機能平常化及促進體內益生菌生長. 每日飯後2小包, 腸道健康,皮膚靚哂!


適合食用的人:- 因生活忙碌而常進食高脂肪&低纖維食物
- 腸道蠕動慢及容易腸道不適(肚瀉/肚脹)和排便問題
- 腸胃不佳,皮膚暗啞



 
 



 


- 一盒30小包,1日食2小包,全部獨立包裝,食用攜帶方便
- 零脂肪,唔怕肥
- 1日的分量已經等於1.5個蘋果的纖維量
- 每日的分量,有10億個益生菌


食用方法有2種,你可以直接倒入口裏面,或者係用冷水沖開飲。通常我係會飲水時順便沖買黎飲。聞落去,有好濃甜甜的桃味,本身都怕會太甜,點知沖開左後,雖然顔色都係淡黃,但係係完全無味的,怕甜野的人都可以安心。





服用了白蘭氏®InnerShine益生素+益生菌2個星期,我唔清楚對便秘的功效(因爲我無呢個問題),但呢2個星期,我肚瀉的情況少左好多,就算飲奶茶咖啡,都唔會有肚瀉的情況,應該都係這產品的功效吧!!以後我在都唔洗驚要周街搵toilet啦!!下一次我要挑戰凍牛奶!


同場加映:之前抽到的白蘭氏®InnerShine®活顏馥莓飲,白蘭氏真係好大手筆,送14支盒裝,仲要送埋上門!讚!

 

 
以上!

No comments:

Post a Comment