Tuesday, July 12, 2011

【買物2】邊到跌倒,邊到企返起身!


事源,mag一向係花園街的粉絲,由中學幫襯到而家熟女年紀十多年黎無間斷,“雙方”關係一直維持友好狀態,但係,情況改變了!

何解,因爲我係花園街獻上我人生的第一次................被偷電話!!!

 

個日,約左食飯時間未到,一個人蛇去最愛的花園街打個白鴿轉,想睇下夠鐘未時,抄極都抄唔到個電話.....就係咁,我千里迢迢帶返黎的手機就咁比人偷左!!真係要詛咒小偷 xy$%&#%&%^&*$^&!

p.s. 不過大家真係要小心,係我被偷電話的個2日,原來有2個朋友都一樣比人偷左電話!!大家出門真係要小心個袋!

 

本身諗住買野,當堂無哂mood啦.........但以爲我會怕左而隔一段時間唔去就錯了!係邊到跌倒,就要係邊到企返起身!所以隔個禮拜我就去掃一轉!!

 

但今次收穫我覺得還好.........唔夠勁........

 

連身earth tone shirt dress, 我朋友話係“不自由”色......

鮮色西裝款薄外套,呢幾年都ok,所以買!




 

 

嚴格黎講呢2件係旺中買,睇中的係藍色呢件,但買2件平5蚊就買埋件打底花花背心。




 

最愛的izuma買的粗踭涼鞋,着得好舒服!

室内光影唔清楚,加flash個顔色會清楚d。




 


如果我有咁ge腳就好了.........假garter stocking我覺得幾得意就買!


 

以上。

 

No comments:

Post a Comment