Friday, July 22, 2011

【試用】零運動都可以擊退肥美肚肚


今次要試用的係我的愛牌Biotherm!
但試用的唔係皇牌護膚品/base, 而係Biotherm另一條都好有名的line,纖體塑身系列的新成員“Biotherm Celluli Laser Size.Code基因緊腹精華”




大部分sis應該同我一樣,應該都係OL,一日坐到黑,平日又少運動,加上年紀越來越大,新陳代謝速度減慢,想唔變“小腹婆”都難!
而且原來本身腹部細胞的新陳代謝速度已經全身最緩慢,加上腹部的脂肪由於沒有骨架的支撐而失去緊緻度變得好容易積聚,真係“請肥肚容易送肥肚難”~~




Biotherm 呢支新出的「Biotherm Celluli Laser Size.Code基因緊腹精華」, 標榜的係 “10日緊緻腰腹    1個月擊退小肚腩”! 聽落好神奇,等我黎試用下!

「Biotherm Celluli Laser Size.Code基因緊腹精華」的兩大纖腹成分:
1.纖腹成分Slimming Action – 達至做運動的功效
蘊含天然酵母萃取物Yeast Extract,能有效刺激膠原蛋白的生長,改善皮膚底層的彈性纖維組織,令腹部肌膚更緊實
2.嶄新研發的纖腹植物複合物Adiposveltyl™ Complex,揉合石榴籽油、荷花精華及咖啡因,活化AMPK激酶,重新觸發腹部脂肪細胞燃燒脂肪的動力,抑制頑固脂肪囤積,同時加速脂肪分解。



價錢&容量:HK$360/150ml     ★★★★☆我覺得好ok, 唔算好平,但因爲大支,所以相對就用得耐d。密封的樽口,衛生安全。建議使用方法:早上 及/ 或晚上沐浴後,在腰、腹及胃的需要部份使用。建議配合按摩動作以達致更佳纖體效果。



質地:★★★☆☆有少少實的gel狀,唔會好稀。
但唔難推開,一開始時會感覺有d吮住,但因爲需要按摩,我覺得咁樣反而可以唔會覺得一下子吸收哂,慢慢按摩令佢吸收,效果仲好。
但唔知係岩定錯,我“met”d肉個陣,都有d痛......
香味:★★★☆☆有別於Biotherm護膚品的招牌香味,呢個產品的香味是偏中性,我覺得有d草味(?!)。比起甜,是走清新路綫。使用1星期後的效果:★★★☆☆(其實應該係2星半)Sorry, 1個星期,我唔覺得有改變。肥肚d膚質,係有滑到。
但最重要的減肚肚,未見效。
但依然有2.5星,因爲我真係唔覺得based on 1個星期的使用係會變細腰,to be fair, so far我覺得無大問題,亦有信心繼續用落去,eventually係有效的,所以我比較寬鬆地評分。
回購度:★★★★☆效果2.5
星,但回購度高?!
有d奇怪,但同上所講,我覺得比d時間佢,我係會增加“效果”方面的評分,但1個星期實在難以決定有無效。單憑對Biotherm的信心,“回購度”我比4星!


「Biotherm Celluli Laser Size.Code基因緊腹精華」1星期試用報告到此完畢!
上次試豐胸,今次試纖肚肚,喂,其實我比較想試V shape面喔!
以上。


 

No comments:

Post a Comment