Thursday, July 21, 2011

【試用】捍衛咪咪大行動!成果篇!

我覺得我完全會被blacklist, 連續連篇blog都要3催4請先打......
 
其實我相啊都準備哂,係未過電腦jeh....
 

繼續我的“捍衛咪咪大行動!”,爲了令咪咪挺而美,經過三個星期的努力不懈(?)夜夜使用CLARINS的BUST BEAUTY LOTION,成果點呢!?

 




 

香味:★★★★☆

很香!!不是濃郁的花香昧,而是很清新的citrus類香味。

質地:★★★★☆

乳液狀,十分容易推開。塗抹起來不會覺得像Gel狀產品般黏黏的,.吸收很快,不會油膩


 

價格&用量:HK$450/支     ★★☆☆☆

使用三星期,基本上已經差不多用完一支。雖然每日晚上使用一次,但每次大概要pump 2下(1邊1下),所以用量算用得很快。另外因爲要按摩到下巴位,就算經過三個星期,還是覺得挺不順手.....

 


爲了令使用效果顯著,我特地穿同一樣的underwired no pad bra  + 背心拍照~ 會唔會容易d compare?

有小小犧牲色相feel添.......





正面,好似無乜分別..........

 

側面:好似有d 提升的效果,整體感覺望落去好似大左!




 

效果:★★★☆☆

一個星期:產品標榜的更豐滿/更緊實效果,暫時未看到.但是咪咪&胸口的肌膚,明顯變得比較幼嫩。

三個星期:我覺得這個產品是專for 小胸部的.....好似有點唔太對。

豐胸效果,確實地是有的。用完3個星期,我覺得胸部肌膚有幼嫩左,而且有緊實到的效果。唔知係咪心理作用,我覺得好似有挺左d d,視覺效果上就好似大左。

但係,如果單純地係挺左而睇落去大左,咁如果本身係小胸部的人,會不會變大左而不是單單挺左(大d),我就無從得知.........

 

回購度:★★★☆☆

有無興趣回購.....對呢個產品,其實真係還好。

但我會有興趣買CLARINS另外一支的胸部firming lotion. 因爲試用完呢支,其實效果係有的,所以我都對呢個牌子有信心,但因爲個人需要問題(?),我會選擇買賣點係緊實的bust beauty firming lotion。

 

以上。

 

1 comment:

  1. 哇, 你真係好有心, 好似有D成果喎...咁皮膚好左都OK ar, 搞到我都想TRY下添

    ReplyDelete