Wednesday, July 20, 2011

【買物?】頻撲過返工的豐收日


尋日打完篇文,按錯製無哂,由頭打過當堂hea哂...咁
話説,我呢個九龍人,1個月都出唔到幾次港島,無奈雖然“試用運”零,有返少少抽獎運補數....
但係,要自己親自攞,仲要去到港島的篤篤----柴灣,筲箕灣.....平日放工根本趕唔切,之前已經放棄過禮物,今次有幾份,就一炮過出去攞!

 

 

fnb的CURAL BEAUTY COLLAGEN@柴灣
東周的everyBODY Labo Set@筲箕灣
Cosmo的Laneige@CWB

其實fnb雖然遠,但近mtr所以好ok!
但東周(星島bldg)就......可能無識行,剩係地鐵出口條路已經行到癲,出去後仲要行多5-10分.....

 

去開CWB,順勢殺過Times換sample


 

呢次換sample體驗(?),得出以下BA評估:

讚:
CLARINS

個人認爲CLARINS送sample算爽手,教足你點做!
加上今次送的係最新V Shape facial serum 的7days trial, 有2支sample啊!之前就好想買,而家可以試真d先!!仲有把尺幫你度下塊面離perfect 90degrees 差幾遠,好搞笑!

 

唔錯(BA態度正常,有講sample用法):
雪花秀
SHU UEMURA (意外!出名攞sample黑面的S.U., 個BA居然態度好正常,仲問我prefer白d定自然d添!)
ORIGINS (有mini facial做,ok! 有少少被燒到)
LANEIGE
COSME DECORTE AQMW

 

不過不失(BA態度正常,無講sample用法):
GUERLAIN

 

唔掂:
ARMANI
個counter本身好多BA (我覺得多得濟),至少half of those BA係遊手好閒企係counter邊吹水,可能我打斷左咩討論(&最重要無幫襯!)個BA粒聲唔出,無表情地攞左我要換的sample, 遞比我就算!可能expect我一定知道換的係foundation base & 用法,無必要講一聲啊?!

 

 


最後係........登.登.登.登
最憧憬BRANDS No1的CHANELさま!

買左乜?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

其實係紙袋only (爆!) 裏面係chips & cakes!! (好無聊啊我!)


 

話説,一直想買Chanel Classic, 由開始的接近2萬到now接近4萬,少於10年内升幅達1倍,死得!

 

以上。

 

No comments:

Post a Comment