Saturday, March 14, 2009

星期日檔案 - 港男.講女

今日係White Day, 雖然唔係好關事. 見到最近d人都有談論星期日檔案之前有集 [ 港男.講女], 就係香港男仔講關於所謂[港女]......


可能我自己都係香港女仔 (= 港女?!), 我又覺得.....所謂港女7宗罪, 唔係真係有人咁多樣都中啊?! 至少我身邊所有女性, 真係無乜呢種人. 同埋個d所謂港女7宗罪, 我想話唔係港女獨有架lor, 又無見識過第二d國家Ge 女性?! 唉, 咁多投訴, d港男咪一樣係中意港女. 無聊.


據稱之後會有一集係 [ 港女.講男], 期待中.





林子聰說, 問香港, 台灣, 日本, 中國女生, 選男朋友,


一個是很懂得哄你, 但對你不好的壞男人


一個是完全不懂得哄你, 不會講好話, 但對你很好的好男人


他說只有香港女生, 立刻回答不了, 說可不可以兩者兼得.......


很想知道他問的是甚麼香港女生?! 至少第一時間, 我跟我的朋友都已經是可以選後者......不就正常人的答案?! 兩者兼得當然是最好了.


比如選女朋友,


一個是很溫柔, 千依百順, 但長很醜的胖女人


一個是很刁蠻, 脾氣差, 但身材很好很漂亮的女人


你會怎麼選?


 


 


No comments:

Post a Comment