Monday, June 2, 2008

Happy Friday 第三彈: 到訪美女廚神Ms J之部屋

上星期五(5/30), 我地就到訪Ms J 係學校 Yamabuki 寮ge 部屋, o係學校要轉車去. 我地先去Ms J話好多平野ge super 採購當晚ge食材. 個super真係不錯行, 又大, 價錢又唔貴. 同我個貴爆super真係差得遠. 當然我忍唔住又買左少少野食, 最衰我屋企仲有唔少肉, 唔係真係想買多d肉添啊.


係超市見到好細罐ge Asahi!! 唔明點解出咁細罐?! 咪好唔夠喉??



仲有hello kitty 廁紙, 好鬼想買, 因為係いちご香味!!



Ms J ge 部屋真係唔錯, 其實住寮真係幾好, 係toilet ("牟"廁啊大佬) 同bathroom個到難頂d, 不過平咁多(比起我啦)!! Good!


  <--- 無停過手ge Ms J




全部都好好食啊!!!


呢晚真係好開心, 一黎唔洗做un un 腳以超平ge 價錢食餐廳級ge 菜式, 二黎同d 朋友摸下酒杯底, 吹下水, 真係人生一大快事!! 我地以後每個月都要殺去Ms J到食飯至得!!哈哈 


1 comment:

  1. 禁細 , 可以佢地 lucnh 時飲 ka, ,, 又唔會醉 , 又可以飲下 ,. haha

    ReplyDelete