Wednesday, June 25, 2008

最近忙d乜 2 決定搬屋

繼續之前ge blog, 記唔記得我之前有呻過d電費好貴, 2個人total 7千幾yen. 同區都係2個人, 人地就3千左右. 咁我就同個房東講點解會咁貴,  個房東先同我講話因為公用電 (好似電梯, 走廊燈) 都計, 之前因為3個人住都係7,8千電費, 就唔發現有問題. 咁我就諗我一個人住個陣, 咪要比5-6千電費, 就算我冷氣又未開, 幾咁energy saving都一樣.


我就email個房東, 叫佢比大概5千電費for 公用電, 因為講真, 呢d就好似管理費一樣, 你有無人住都要比, 根本就唔應該要我地比 (而且, 之前係完全無同我講過要比埋公用電) . 我話我一個人比唔到將近8萬ge開支 (記住, 係未開風扇, 冷氣ge情況下, 夏天就唔只呢個數) , 如果佢唔比, 我就要搬走. 之後, 佢就覆左我: 大致係咁------>


電費的大約金額我之前就有先告訴過你(佢同我講水電gas一個月5-6000, 即係電費ard 3000yen. 我一個人比5-6千, 係咪過哂個數先? ) , 況且,電梯的使用是房客在使用,公共地區的電費也是房客在使用也就是說是你們在享用這些福利,要我們負擔不合理


而且一個月的管理費用是22000日幣, 我們只跟你收取3000....其他的都是我們自己負擔, 管理人員幫忙收發信及照顧環境還有維護安全也是房客的福利,我們也已經負擔超過一半的金額了...


而且就算要求業主跟房客分擔也是要一半...為什麼我們要負擔超過一半的5500日幣呢?


房屋的坪數本來就比較大 (屋size比較大, 就要用多d電嗎?咪有係開one 燈開電腦),而且我也已經說明了,洗澡是用電不是用瓦斯,電熱器24小時都要保溫,用電量應該不低.如果要比照你朋友的電費來計算對我們來說也不公平


如果真要如此,使否管理費用我們也可以要求房客負擔一半或是4/3呢? (真係咁都講得出, 你租房 < not house> 比人, 係咪計埋呢d管理費入房租先? 無房客變吉屋, 你係咪都要比管理費, 公用電費先? 真係天方夜譚)


室友搬走之後本來想說電費方面我們也負擔一點(第一次聽囉), 等找到9月新房客之後再由房客們去分擔,不過我們覺得你提出來的要求太不合理, 業主沒有住在那邊,所有福利由房客享受  管理費用我們已經負擔了超過3/2,  通常有的一些定期檢查費用也都由我們支付, 電費還要我們負擔4/3....這樣有點太over了


如果您有困難...沒關係,.,,,就請您另找適合的住處..


------------------------------------------------------------------------------------------


真係公說公有理, 佢仲要講到我ge要求好唔合理咁. 大佬, 而家諗返, 佢收我管理費都過份啦. 我而家不過租一間房,  唔係租間屋. 管理費一係就計埋落房租到, 仲要另外同我收?! 仲要馬後砲, 話乜本來都諗住比d電費, 真係第一次聽囉, 你話係咪唔搬唔得先?!


  


 


No comments:

Post a Comment