Saturday, June 28, 2008

醬油男



Net 詞 典 : 「 醬 油 男 」







「 關 我 甚 麼 事 , 我 出 來 買 醬 油 的 … … 」 廣 州 一 名 男 子 早 前 在 街 頭 接 受 電 視 訪 問 , 被 問 到 對 香 港 藝 人 床 照 有 甚 麼 看 法 時 這 樣 回 答 , 背 後 大 有 「 我 只 關 心 我 的 柴 米 油 鹽 」 之 意 。 受 訪 照 片 在 網 上 貼 出 後 , 隨 即 引 起 各 方 網 友 共 鳴 。 「 醬 油 男 」 一 詞 成 為 網 上 流 行 語 , 既 有 表 達 不 關 心 、 沒 興 趣 、 不 參 與 討 論 的 意 思 ; 也 引 伸 指 那 些 對 新 事 物 漠 不 關 心 , 甚 至 無 知 的 人 。 


**點解無啦啦po出黎, 因為我班上有個同學花名就係しょうゆさん, 雖然跟上面ge係無關, 不過覺得好巧合!!哈哈


No comments:

Post a Comment