Sunday, June 29, 2008

血流成河之開端

今日係6月29日, 過多2日就到7月啦. 7月除左有我越來越唔中意過ge生日(因為越黎越老), 以前讀書個陣最期待ge暑假之外, 係日本, 當然就係大減價ge開始啦!!!


其實好多舖頭已經係星期四/五 (6月26-7日) 開始減價啦, 星期四去睇2号屋之後, 係北千住間0101行街, 見到原來我最愛ge ZARA星期五開始減價, 當然星期五一放學, 就撲落池袋, 都唔係話好多人 (比起HK大減價超長龍ge fitting差得遠), 可能因為日本ge ZARA標價比HK貴, 所以好多野就算減完價, 我都覺得: 「呢件野如果係HK一定會減到HK$xxx (大概比日本平HK$100左右)」, 咁令我ge購買慾當堂激減. 最終 我都不過係買左一條one piece咁大把, 比起我係HK ZARA唔買到4-5千都唔收手, 真係差天供地, 可能加上而家係窮學生ge身分啦...............



不過仲有好多好多shops未行, 雖然應該都要等我搬屋之後嚕.


行完ZARA, 都不過係6點幾, 同行2位女士就話肚餓要食dinner....真係好鬼佩服d成日食但係又唔肥ge人 (我就會變左). Ms J呢個西人又話要食意粉, 我地又去左五右衛門, 不過今次呢間同平時去開ge有d唔同, 係 [にんにく屋五右衛門], 裡面d料理顧名思義好多都係有にんにく(garlic).



朋友叫ge韓式石頭飯. 見唔見到塊紫菜印左店名落去? 好得意.



個樣好正, 味道都好正ge garlic bread



我又係seafood spagartti



甜品都同平時ge唔同 (有一個類似mango milk pudding + garlic做型ge cake + 杏仁sorbet ), 我中意平時個個strawberry ice cream + choco mud cake ge多d.



食完之後, 因為房東ge朋友會黎, 所以我要趕返去開門, 真麻煩.


No comments:

Post a Comment