Saturday, June 21, 2008

超神奇的BB Cream

朋友問我乜野係BB cream? 我明明記得我N年前係blog到推介過, 原來po左係另外個blog............上年9月, 我對BB cream ge comment as followed: (而家就.......得閒再打)

想同各位姐妹推介一樣新product,而家韓國大熱ge BB Cream (Blemish Balm Cream):




What is BB Cream?


B.B.是Blemish Balm的縮寫,
這個東西其實是用在醫學美容上的,
說簡單一點,就是"傷痕保養霜",
當初的研發就是為了提供給雷射治療的人來使用,
一般人雷射後會出現剝皮或脫皮的狀態,
因此塗抹之後,會讓皮膚再生,不只修飾傷疤,更有保養的功能......

當然這是早期的研發精神,
後來韓國的皮膚科引進之後,造成相當高的詢問度,
因此韓國就進而研發更適合東方人膚質使用的BB cream,
這也使得BB cream在韓國造成大轟動!

BB cream同時具備了打底霜、霜狀粉底及保養品的功能,
可謂助肌膚重生的"多功能全效美容修飾霜"。
聽說很多韓國女星擦了這個cream就號稱自己素顏
所以就變成素顏美人啦!


不僅有保養成分,你還可以將它當成隔離霜、日霜、晚霜來使用!
它的純植物性成份,會給肌膚帶來多重營養的保護之外,
更不會傷害到敏感的肌膚~~~~


係咪覺得好神奇呢!?呢隻product而家真係超hitto,咁我又點會執輸,當然啦啦臨買黎用下啦.

My Comment:


尋日終於收到支 skinfood bb cream 蘆薈明亮BB Cream, 今日即刻用咯,其實平時我會用有pa++ ge foundation當防曬,既然bb cream都有防曬,我就剩係用左bb cream啦。
一用左bb cream,當堂成個面光左,又5會話白左好多,我想到ge形容詞係RADIANT~


遮瑕度就普通啦,我覺得算係咁,5好expect會遮到比較深ge印咯
不過有少少5好就係好似有少少油,平時我都無甘快t zone出油,今日大概10點到(我差不多8點搽),tzone已經有少少油----〉呢個問題原來其他姐妹都有,佢話之前會另外搽d serum係T-zone


Ok, my conclusion就係,其實BB Cream搽出黎ge效果類似 foundation + 有珠光ge調色霜,超適合懶人一族(i.e. 我),有無護膚功效就未知,不過我都幾recommend就係啦!


2 comments:

  1. skin food果支你上網order呀??我想要一支呀~
    [版主回覆06/23/2008 23:29:00]skinfood個支HK都有, 仲有好幾種添, 快d叫你個frd帶比你
    (我係上年9月開始用, 個陣HK skinfood未入, 我先要上網買)

    ReplyDelete
  2. yes ar , very good ar , Skin food 既野唔錯啊, 我sister 係korea buy 左好多番HK 比我用, 真係唔錯啊. 又唔expensive ar

    ReplyDelete