Thursday, May 8, 2008

黑仔豬係我

簡單講一下我返學ge情況, 週一到週五, 每日9時10分から2時25分まで (不過9時要到, 因為要交功課), 每堂45分鐘, lunchtime 11:45 am- 12:45 pm(咁早唔係好食得落野, 除非係無食早餐, 所以可以扮細食)!


每一日d時間都過得好快, 完全無以前讀書個種度秒如年ge感覺. 而且放學ge時候, 仲好好太陽, 係我以前做野個陣, 最嚮往個種食完lunch就返屋企ge feel, 正啊

! 睇怕第時做返野我一定會好唔習慣.


全班共20人, 因為最低班ge關係, 反而無 Korean. 人數分佈如下:


Taiwanese: 14人      HKer: 3人     Chinese/Singaporean/Malaysian: 各1人


担任先生有2名, 小林先生 (月/金曜日) 同 松川先生~ 兩個先生都好搞笑, d反應都好日本搞笑藝人ge feel. 一個快攻, 一個慢攻. 快攻ge 松川先生, 每一堂都要我地背課文

, 之後就一人輪流背一句, 錯左下一個就要由頭第一句背起.


好啦, 寫左咁長, 其實我想寫乜呢? 就係全班背完一次之後, 就會從名卡之中抽一個人出黎背哂全部 (其實大概15句到), 而家大概背左10次, 我之前已經中左2次!! 先生都話我好かわいそ(係咪咁?), 之後個次都話無我個名. 好啦, 今日到我抽名, 死小孩Yap都已經話我會抽返自己名, 頂, 好死不死給他說中

!! 真係黑仔到爆shit, 即場拍哂檯, 我同先生講: "カードで全部私の名前です!!" (中譯: 名卡裡面全部都係我個名!!!)


六合彩又唔見我中

. 下次希望先生可以高抬貴手, 抽走我個名先.


                                                                  完


p.s. 今日返學, 全世界都講緊地震. 雖然我成12:30am先訓, 地震係差不多1:45am, 不過我全然feel 唔到, 因睡得太熟ge關係. touchwood如果真係大地震, 睇怕我都係訓訓下就..............................


2 comments:

  1. 你勁啦~中六合彩都中三次~因為你哩一抽,我地笑左好耐囉!!其他同學都多謝你啦!!香港人都幾LUCK...得三個都可以中晒啦已經.. (麻煩幫我delete左之前個message~)

    ReplyDelete
  2. 估唔到一班咁多台灣人, 咁姐係其實全班都溝通到喎, 上堂個時個先生係講咩話教嫁, 英文or日文???妳都幾好彩, 如果妳次次都抽返自己, 一定進步得好快喇!!

    ReplyDelete