Tuesday, May 19, 2009

バイト日記4: 成事不足

現在我又バイト中打blog


我媽一直叫我如果這邊真的沒事做, 看要不要介紹另外一份工作.


說真的, 以我現在的日文程度, 就算真的給我事情做我也聽不懂, 好像就剛剛, 社長出去但忘記了東西, 打電話回來叫我拿給她, 講了一大堆我也聽不懂, 最後只好叫她身旁的人上來拿........真的超不好意思的


有時候真的感到很frustrated, 我知道到現在我還不會聽/講, 主要問題是在自己身上. 我想, 4月的時候我是不是應該跟某些朋友一樣, 不理會不會講就回去好了. 現在我多留一年, 多花一年的時間跟錢, 以我現在懶散的態度真的會變得會講嗎!? 不需要叫我多努力, 會做的我之前就做. 天性難移


禁不住想是不是太快? 我先不應該打工!? 現在拿薪水的時候, 真的有點慚愧. 而且每次都好像強迫自己去似的......


5 comments:

  1. 慢慢來, 你得既.
    [版主回覆05/26/2009 15:52:00]3Q

    ReplyDelete
  2. 既然留多一年你點都要講多d呀~~唔係除左金錢..時間都浪費埋!!加油呀..你得ge
    [版主回覆05/26/2009 15:51:00]我而家已經唔consider 浪費呢個問題, 點捱埋呢年比較重要...
    我都想我得, 無奈現實.......
     

    ReplyDelete
  3. add oil la.....u can make it!
    [版主回覆05/26/2009 15:53:00]nice to meet u & 3Q!

    ReplyDelete
  4. 聽電話真係有d 難度, 我係日本讀完書, 係專門學校畢業. 入了依家的公司, 過了三個月試用期, 我都係接不到街線, 因為實在不明白d 客講乜了.
    依家係我公司做緊的男生, 30幾歲人, 仲係大學院生畢業, 做左成一年都聽唔明d 客講乜, 唔肯接街線添.
    唔好對自己失望呀.
    [版主回覆05/26/2009 15:58:00]但係我係連對方公司係乜個d都要重複問....不過電話都唔係重點, 重點係日常對話我都仲係好唔得. 尤其係要我做野個陣, 唔似傾計咁可以扮明敷衍過去. 下, 你講個個係日本人???唔係啊? 唉, 我都儘量, 但真係有好大挫折感
     

    ReplyDelete
  5. 到依家我都係重覆問人地公司名係乜ga, 根本就聽唔明.一係抄底對方電話, 事後查返係邊間公司囉.
    重點係日常對話我都仲係好唔得. 尤其係要我做野個陣, 唔似傾計咁可以扮明敷衍過去.<------ 工作時聽唔明, 就盡量問到明, 唔好怕瘀. 如果聽唔明又做錯野, 實被人罵死.
    我講個個係中國人.

    ReplyDelete