Tuesday, June 16, 2015

《mag爲食紀》美式漢堡,港式服務 @Burger Circus

朋友在IG看到Burger Circus,被他們的Burger所吸引,Happy Friday就特別過海去試一試。
 
因爲在TST上班的關係,懶悠閒地慢慢坐渡海小輪到中環。
點知Burger Circus位於荷李活道,哇,上斜行到我癲左。
 
Burger Circus店外店内裝修都似成日係美國電視劇看到的舊式diner(即係highway中間突然會出現一家個種),位置不算多。
 


朋友A先行一步去等位,我大約7:45pm到達時,剛好輪到我地有張大檯,侍應A就安排我地坐因爲我地有3個人。

我地二人剛坐低,另一個戴眼鏡侍應已經問侍應A點解要比大檯我們,
之後又問我地朋友幾時到。
態度已經不見得好,乜有規定要人齊先可以入座嗎?
 
係等朋友B的時候,我地就先叫左兩個Milkshake同一個Circus Fries。
 
Menu (英文only),基本上兩個侍應都係non-Chinese,相信都係English only。
 

左:Strawberry Milkshake HK$58
右:Coffee Toffee Crunch HK$58
見到Openrice好多人推介他們的Milkshake,mag從來都不喜愛Milkshake,
因爲覺得似溶左雪糕。但見到這麽多好評,都忍不住點來試試。
果然,(不是試食的)好評不是假的!
 
朋友的Strawberry Milkshake,口感比較比較稠(「杰」),
但味道很refreshing,不會過甜,味道似草莓牛奶。

我的Coffee Toffee Crunch,口感沒有Strawberry Milkshake的稠,似smoothies。相對之下比較甜,如果可以tone down個甜度會更好。裏面有一些toffee crunch,有咬口加上我喜愛toffee,所以很讚。
 
 
Circus Fries $38
熱辣辣的薯條已經係極品。
淋上特製的sauce (savory onions, Wisconsin cheddar, Circus Sause)更加令人無法抗拒

遲來的朋友終於在8:10pm左右到達,終於唔洗忍受侍應不停昅住我地張檯的目光
(期間侍應A唔知係咪忘記左我地有3個人,試圖安排兩個人坐落黎,但對方拒絕)。
 
火速叫今日的主角 Burger!
朋友們點了:
#2 The American Acrobat  $75
5oz beef patty, Wisconsin cheddar, lettuce, tomato, Circus Sause
我點了:
#3 The Circus Burger  $80
5oz beef patty, crispy bacon, savory onions, Wisconsin cheddar, lettuce, tomato, Circus Sause
 

左一、二:The American Acrobat
右面:The Circus Burger
 
 

點The Circus Burger,因爲我想有bacon同cheese。
雖然個包size不大,但厚度補返哂。呢個厚度實在不能一啖咬到(笑)
麵包本身有烤過,所以裏面有點脆脆的,LIKE!
crispy bacon真的好crispy(廢話),更加增加呢個Burger的口感。
5oz beef patty,係Juicy的,而且不會過熟(裏面有點粉紅),可惜味道略嫌淡,肉味不算濃郁。
因爲個Burger是竪著擺,所以sauce同肉汁都聚哂係個包的底部,搞到個包好淋好噁心。

係我仲同我個Circus Burger奮戰緊的時候,朋友們已經食完他們的Burger,眼鏡侍應亦極度快手清哂我們檯面的野。並「提醒」我地,仲有好多人等緊,可唔可以埋左張單先?(當時我朋友已經食完,而我仲有一點點Burger+大半杯milkshake)。
 
好快就遞張單上黎,並收埋我的Burger紙。
咦,又無見他有收其他好明顯都差不多食完的檯上面的垃圾,而且其他檯要比我們早入座。
再坐落去都無意思,啦啦臨飲完杯Milkshake(我相信如果我慢慢飲,他應該會再黎「提醒」我),埋單走人。

時爲8:45pm,入座約1小時。哇,好耐啊。
 
結論:
Yummy Milkshake,Average Burger,Not so pleasant service。
 

Burger Circus
地址:中環荷李活道22號地舖
電話:2878 7787
時間:星期一至日: 12:00-深夜
是日消費:每人約HK$140(晚餐)
 

以上。

* 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com
 mag的FB Page: https://www.facebook.com/cestmag

No comments:

Post a Comment