Thursday, November 17, 2011

【體驗】真係有“咁大隻蛤乸隨街跳”之Origins免費Facial!


前陣子, Origins在facebook搞左一個免費體驗Origins高效美容護理服務的活動!!

 

一向鍾情於Origins product的我,當然唔執輸立刻打電話去預約!

因爲要約放工時間,所以都等了差不多2個星期,但係等待係值得的!!(免費的還想嫌咩?!)

我選的地點係銅鑼灣sogo附近的Origins。

到達後,Origins的staff就將我帶到cashier後面的一間小房間,size大概係放到一張一個人濶度的床+ 走廊位,感覺有點狹窄。

問起staff,才知道原來Origins係沒有提供任何收費的facial服務,只有類似這種的美容護理服務for VIP或者一次購物滿若干數目(忘記)就會有一張免費facial coupon!

雖然係普通的staff做而唔係美容師,但他們都會接受有關的課程,所以唔洗怕手勢差~

 

基本上就係一個試盡他們皇牌產品的facial! cleansing, toner, mask, eye cream, 防曬的day cream等等!
而且還有一個很舒服的shoulder massage!!

 

當日使用的產品有:

Make a difference facial wash

Dr Weil系列的Mask

Drink Up Intersive Mask

另外還有好多好多,但我都忘記了> <

 

 
偷影的敷mask相

 

做完後,皮膚明顯變得比較乾淨!

 

這次的免費體驗,又令我重新愛上了Origins了!!

 

 

以上!

No comments:

Post a Comment