Monday, April 25, 2011

【買物】復活節血拼@旺角



一連4日的復活節假, 大家有去外遊嗎??

我就留係香港刺激本地消費!

星期日個日, 跟好友下午去最常去的花園街&旺角血拼!

花園街真係大大話話行左10幾年, 有少女時代到熟女年代, 雖然d衫越黎越細件(每次拿起d褲, 都覺得"係人著架?!"), 同埋越黎越貴, 但係我都係咁愛行!!




 

係花園街買左vintage風碎花one piece/ layered border背心/washed blue打底背心 (有色差, 因為夜晚我房的燈影響到拍攝效果><)

可惜買唔到鞋, 最鐘意的izuma真係越黎越貴, 全部都差不多139蚊起,真係再無個支100蚊樓下的歌仔唱, 真係百物騰貴! 而且對對wedges都高都飛起, 其實我好想買對豬肉"劇", 但對對都好似踩高撬咁好難搞喔
 

 

light dinner 之後, 去左旺中. 唔好以為旺中只適合妹妹仔去(okay, 實際上都係妹妹仔最岩行~), 裡面賣袋啊賣襪啊都唔錯. 本來都唔乜收穫, 因為旺中d clothes對我呢個肥豬仔黎講太細件, 但居然比我買到條khaki work pant, 不過$90!! 雖然效果普通, 但我好少買到咁平的褲(通常要h&m, zara個d有大size的先買到), 所以都抵!!

 

旺中之後, 例行h&m同對面的cotton on, h&m例牌超多人, 個人比較中意中環個間, 加上行得好密, 無收穫!

 

殺去cotton on. 自從cotton on 開左之後, shopping 可以行到好夜! 去到發現比平時多人, 原來做緊Easter promotion, 全店30% off. 不過cotton on d衫我一向普通, 反而中意佢d roomwear & lingeries多d. 去上面個層, 哇, d鞋好似掃哂落地, 成個垃圾崗咁, 唔係講笑. 成地鞋無人執, 行都行唔到要涉"鞋"而過. 不過真係好抵, 我都掃左2對!!


 Cotton On 戰利品


 

主打係鞋. 涼鞋係夏天必備, 米色wedges意外地舒服, 所以入手!

上面2樣, 一件係每個衣櫃都有的白色cotton 背心, 一件係corset. 其實corset應該無乜用, 不過我有舖買lingeries癮. 而白色cotton 背心, 估計應該係有類似的(邊個會無?!) 但實在太平, 真係唔買對唔住自己!! 本來以為30% off 係original price, 點知原來係全單!! 最後買4樣野都不過係2百幾, 平到傻左!! 

Happy Easter! Happy Shopping!

 

p.s. 你地估下件白色cotton 背心折實後幾錢??

 

 

 

 

 

 

Ans: HK$14!!!

No comments:

Post a Comment