Tuesday, April 26, 2011

大愛的泰國餐廳--金泰燒烤


作爲一個極度lazy發文, 但blog齡耐的老blogger, 我仍然有一個“壞習慣”就係出街食飯,菜一上第一件事唔係起筷,而係影相!好在而家已經演變到由全枱得我一個,到現在全枱大部分人都影("thx" to fb/i瘋 & 微博),幸好都可以係d餸凍之前開動!

 

積埋積埋太多相,就決定寫下Dining blog. 不過我個人太懶試新野,所以應該都係幾篇貨仔only,呵~

第一篇的dining blog, 就介紹下我大愛的泰國餐廳....位於九龍城的金泰燒烤!

雖然有兩間鋪,一間超細,但因爲開放式,遠遠都聞到串燒香味引你埋去!!轉彎就係大d個間,但一般dinner time都好多人。美中不足係好似waitress唔多夠,同埋可能係分工,落單係某1,2個人,所以次次落單都要等一陣!好在落單後唔會話等好耐先有得食!

 

平時一家人去食,通常都係哎4-5樣野到,今次難得10個人去,可以哎好多野!!

叫得《金泰燒烤》,出名的當然係燒物!呢到最正的係全部都係即叫即燒!!碟碟上枱都熱辣辣!

 

個人最愛: 燒雞翼! (燒~雞翼~我中~意食~)

下........居然無影到相!!!
 


 睇呢個人個blog啦,d相靚過我個d!
 
http://carjaswong.pixnet.net/blog/post/25755670

 

串燒:叫左豬牛雞&雞肝雞腎


最好食的係豬肉,juicy得黎又唔硬。其他的都好味!

 

第二推介:燒大蜆
 


成隻碗咁大啊!
 


 

第三最愛:濕炒海鮮河,唔好以爲係海鮮芥蘭,有d河粉埋藏左係底。我覺得以前好d,最近d河粉少左,以前2個人齋食呢個都ok, 而家d粉唔多夠......




 

又一最愛(好多最愛啊~)烤GARLIC BREAD都超好味,我中意就咁食,但用黎點咖哩都一流!


 

咖哩雞,唔辣,有少少甜添,仲要打左隻蛋落去煮,所以有d蛋味,幾好吃!送飯點面包一流!




 

炒菜都好好味!全部都好有鑊氣好惹味!

呢個係馬拉盞炒通菜,另外叫左蒜蓉炒菜&炒雜菜,全部都好好味!




 

春卷.....一般


 

菠蘿炒飯.....不錯




 

另外無影相的仲有:

泰式鳯爪 (可以接受的辣度!好味!)

生蝦刺身 (新鮮!)

炸蝦餅 (唔好味)

可能有漏左的........

 

有機會到九龍城的一定要去試下啊!
 


以上!

 


No comments:

Post a Comment