Wednesday, February 11, 2009

蝗蟲兵團殺到

今日係假期, 尋日考完"畢業試", 大家到Ms A家吃飯鬆一鬆! 


有別平常的燒肉陣容(就我跟Ms J/Ms E), 今天叫多了一些朋友, 有HK代表Tannyさん, 台灣代表高さん, Emmaさん & Candyさん, 共8朵花
!
本來說しゃぶしゃぶ, 但是沒燒肉怎麼行!!!

你以為8個女的吃不多嗎, 哈哈哈, 你錯了, 來到日本, 我才發現原來我也不算吃很多(雖然說我還是算胖子)!!! 買菜的時候, 不停聽到"我好餓哦", "這些夠吃嗎?" 之類的......現在是有多餓啊!!!

最後我們單肉就買了 2牛1豬for しゃぶしゃぶ, バラ x 2 packs, 雞翼2pcs/person, 雞腎. 還有蠔, 菜, 烏冬, 粉絲, 金菇等等!! 超豐富!! 連喝的, 每人也才1千多!! 太便宜啦吧!! 雖然說, Ms A & Ms J要作多很多功夫
(我們就像等吃的小孩, 吃完就捧著肚子看電視!!


準備中合照   
衝啊!殺啊!


最後還要趕去超市, 買特價的Haagen-Dazs, 6盒set才6百多, 還是(重點)期間限定!!! 哈哈哈, 有rich milk, custard pudding, chocolate favours!!


so happy!! 今日放假, 可以在家ゴロゴロする, 楽だ
 


Ms A家裡居然還有こたつ, すっげ!!!



P.S. 今日係我阿哥生日

, Happy Bday 哥哥!! (雖然佢都應該無睇)


1 comment:

  1. Hello, 我好耐無係妳個blog度留言, 唔知妳仲記唔記得我呢個訪客呢??唔經唔覺妳都去左日本成年, 真係好快!!妳係咪仲會係日本讀左一年???之後妳都諗住讀返日文定係其他? 其實我覺得妳留係日本都好, 依家HK經濟都唔多好, 趁呢段時間增值下!!
    [版主回覆03/15/2009 03:59:00]記得啊! 係阿, 時間過得真係好快! 係阿, 會再留係日本讀日文, 因為仲係處於非常爛ge狀態.......

    ReplyDelete