Thursday, August 7, 2008

Birthday Dinner、ありがとう!

7月又到我生日, 年紀越大, 對於過生日就越冷感, 你們會嗎?


可能是身邊沒人的關係, かわいそうね。


今年的生日是星期日, 本來沒打算慶祝 (也沒聽說會安排甚麼). Ms A & Ms J問我星期日要幹嗎, 唉, 我的朋友就她們, 她們不約我, 誰約我..........


最後我們到新宿一家比較外國的餐廳吃飯, 食物都很好吃, 可惜太細碟.



烏龍事, 我把我的美肌相機帶出去, 居然沒電!!!!


之後再去吃ice cream, 又談天說地一番.


很久沒試過生日不是在Club裡面過......今年雖然平淡, 但過得開心是一番大切. ありがとう!



3 comments:

  1. 唔怕唔怕~愈大愈後生

    ReplyDelete
  2. 嘉敏是我舊同事呢~~

    ReplyDelete
  3. 冇錯~我都唔係咁常慶祝生日既!
    有時朋友問生日想點攪,我都會答佢唔洗攪!我最怕麻煩!亦唔想煩人地!
    不過~當然有朋友同自己食餐飯慶祝下係幾好啦!我自己覺得咁就夠架喇!
    我都買左部有美肌功能既相機呀!重有好多野玩,不過多到覺得有d複雜!

    ReplyDelete