Thursday, August 21, 2008

乜原來我已經有3級架啦, 好突然!

我係放完暑假, 患有post-holiday sydrome 嘅 Mag. 快樂的時光總是飛逝. 2個多星期嘅暑假, 就係都唔知自己做過乜嘅情況下完結.


一放完假返學, 學校就送個"日本語能力判定試驗"比我地. 我地BB班考嘅就係3級 (雖然仲有幾課未教), 咁我開頭以為不過係好似分班試咁只係得文法, 點知原來係類似能力試咁, 見到d漢字都好突然. 因為應該係無關重要, 事前都無乜讀過書, 不過快速地 skim through 過d文法, 點知匐匐碌碌又比我pass到 (雖然合格都不過係240/400, 咁我都高分過240少少嘅....). 乜原來我呢個聾啞人士都已經有3級嘅程度架啦, 好突然!!


今年JLPT我地BB班全部都會挑戰2級, 其實計落都不過係得返3個月左右.....2級真係窄窄地(尤其以我呢個懶豬而言)......


最近忙緊揾日本語學校, 你地係咪覺得好突然呢? 因為我打算留多一年學好d日文, 因為一年start from scratch, 正常都係大概去到2級到. 其實可以考大學院/專門學校, 不過講真Master我唔係好有興趣讀住, 而專門學校我都無乜特別想讀, 雖然有諗過讀化妝美容類, 但係要成2年, 到時我都almost 30, 重新入行年紀好似有d大.......


下一年本來我想轉一間返半日同埋注重communication 嘅學校, 點知有間學校同我講, 如果extend最好係同一間學校, 佢話immigration 唔會accept如果我剩係想轉去半日course......咁唯有同步問下我而家間學校啦. 大家有乜意見?


No comments:

Post a Comment