Friday, March 17, 2017

《mag爲食紀》平平地又一韓燒選擇@OPPA韓國燒肉店

行過先達一帶,老遠就聞到好香燒肉味,見到呢間OPPA韓國燒肉店,見到價錢OK就嘗嘗鮮。
 
餐廳都算幾細,而且檯放得有點逼。
我6點半左右到,餐廳已經半滿。(7點左右就full)
 
餐牌都好多選擇,都係韓燒例牌野。
 




 

比較特別係有和牛拼盤($428)
另外亦有2人餐、3-4人餐等選擇。
 
 

因爲得兩個人,所以我地點了“潮食二人餐”$268
- 頂級安格斯肉眼扒 或 特色牛排骨
- 五花腩 或 豬肋肉
- 海鮮拼盤 (原粒帶子 x 2,多春魚 x 4,八爪魚)
 
 
未食先送上小菜。
除了常見的泡菜同豆芽菜之外,比較特別的是海帶(yummy)
 
在燒肉盤旁邊放上了泡菜加蛋液,又多一味餸。
 
一次過上哂二人餐,都挺壯觀。

- 頂級安格斯肉眼扒
肉同脂肪分佈都算OK。
食落不會“un”,都算淋身。


- 五花腩
五花腩是我韓燒的favourite
不過今次的五花腩有點肥
可幸食落不會覺得太膩或有臊味
燒到無乜油,外層微脆,加上韓式小菜用生菜買來食真係完美~~~
 

- 海鮮拼盤 (原粒帶子 x 2,多春魚 x 4,八爪魚)

帶子超級大顆,但唔知係咪不夠新鮮,我食落有怪味(朋友唔覺)就放棄左。

多春魚好味,如果可以多d就好

八爪魚反而好多,好爽同埋算厚身,有咬勁。
 
 
 
身為飯桶,食肉就一定要配飯($12)。
可惜d飯有點兒太多水.....
 

另外加點真露煮蜆。$98
酒味無算強,内有不少菜同韓式粉絲,食燒肉食得太熱氣的時候可以飲少少湯降火。
 

朋友追加的韓式4色冷面 $88
我無食過難食的,這個冷面當然過關!
 
 
美中不足的係,因爲座位實在太擠,
我的檯比較接近裏面,所以不太可以享受到侍應幫我地燒肉這個福利。
 
 
其實我地點得有點多,少一個菜就差不多。
Overall OPPA韓國燒肉店都有一定水準,話最好食又唔係,但以這個價錢來說很OK。
推薦給想平平地食一餐韓燒的大家。
 
 

OPPA韓國燒肉店
地址:旺角洗衣街117號建煌華廈地下 
電話:2381 2193
營業時間:星期一至日: 17:00-02:00
是日消費:每人約$265
 
以上。

  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com

No comments:

Post a Comment