Wednesday, March 29, 2017

《mag爲食紀》突然爆紅好似未handle到@原味館

雖然很多人閙爆X假期成日介紹完d景點、餐廳後會搞到好多人,但無可否認亦真係令到更多人認識某些餐廳或地方。
 
這次來到的《原味館》位於荃灣,基本上我是不會踏足,就係因爲睇到報導介紹的[三鮮麵],嗜食海鮮的我又點可以放過。
 
 
 
是日(3/17)慕名而來,真係完全低估了報導的威力。
大約8點到達,除了全店滿座之外(唔難,因爲其實大約得12-15個位左右)--〉後來後巷位再加了幾檯。
店外亦圍住很多人等候。
 

拿到號碼紙大約要等8張檯,以爲吃個麵應該好快,點知都等左一個鐘左右。
 
9點幾其實已經等到極餓,一場來到梗係[三鮮麵]啦。

可惜麵綫、米綫、面綫等已經賣哂,只剩米粉,唉雖然無奈但只可接受。
 
很快就先上一碗。我讓朋友先吃。
點知,等左勁耐(15-20分鐘)第二碗都未出現。
忍唔住終於問夥計,好明顯係漏單,大佬,兩個人,點兩碗麵都可以漏一碗。
廚房先話無哂蟶子,心諗WTF,廚房提議比牛肉我,sorry我真係一心食海鮮。
最後話比多d唔知花蛤定蚵仔我,雖然我望落同朋友個碗無分別。
 
**呢碗係我個碗無蟶子(有一隻係朋友個碗比我的)

好啦,呻一大論。味道點呢?
以$58來講,有2-3隻蟶子,幾隻花蛤,幾隻蚵仔的麵係抵ge。
海鮮的size都算合理,
而且個湯的味道真係幾鮮甜。
不過就唔會引到我下次再長途跋涉入荃灣食咯。
如果經開或者係附近的都可以一試。
 
之前見到有人post食唔飽,朋友(一般女仔)覺得OK剛好,比較爲食的我就覺得大約7分飽左右,之後兩個再食到豆腐花(笑)。
 

原味館
地址:荃灣大河道91-97號天保大廈地下F2號舖  
電話:6855 2041
營業時間:星期二至日: 12:00-22:30 逢星期一休息
是日消費:每人$58
 
 
以上。

  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com

No comments:

Post a Comment