Thursday, March 9, 2017

《mag爲食紀》Gimmick贏哂的Selfie Cafe

Lunch後行過呢間新的cafe,睇個門面覺得OK,奢華公主風最啱我地,終於搵日早收工同朋友來個early dinner。
 
 
飲品除了堂食當然可以外賣,價錢亦比堂食便宜不少。
 
 
另外還有訂制馬卡龍,送禮一流。
 
 
 
Selfie Cafe亦提供午市與Tea Set。
 
 
可能Selfie Cafe主打都係飲品同甜品,晚餐食物選擇不多。
 
 
室内裝潢,本來以爲好靚,睇真d又覺得還好...

 
 
 
有10款主菜(送飲品一杯),價錢由$108到$238不等,再配搭以下優惠:
+$9 轉飲品餐牌上任何特飲,$19轉任何自拍系列飲品
+$29 配前菜及餐湯各一客
+$15 配餅櫃蛋糕一件
 
 
 
我地點了
D:香辣茄醬鮮蝦意大利粉 $108
L:美國極黑安格斯肉眼扒 $238
 
再+$29 配前菜及餐湯各一客
 
可惜餐湯沒得選擇,只有蘑菇湯(我最憎,所以no comment)朋友話都幾好飲。
沙律一般般.....
 
 
 
美國極黑安格斯肉眼扒 $238
 
雖然2百幾不期望有咩靚牛扒,但這個真的還好。
 
我地叫了7成熟。
但這個好明顯不是7成熟吧.....
 
朋友不喜食太生,要他們拿回去加熱(用微波爐....)
 
如果個扒一般,至少要汁搭救,可惜呢到的係無汁,
只係有少少醬點。味道略嫌不足。
 
 
價錢平一截的香辣茄醬鮮蝦意大利粉反而有驚喜。
香辣茄醬食落好惹味,鮮蝦雖然是雪藏蝦,
但至少料夠足,不會整盤只有意粉。
 
 

 
最期待梗係杯Selfie飲品啦。
話説,落單的情況都挺波折。
 
 
我問個侍應自拍系列飲品點落單,他話我知只要將張相send去他們的whatsapp就可以
咁我再問[特濃英式風情奶茶]係咩,他答我係烏龍茶+紅茶奶茶。
我同朋友分別點了[極品皇后奶茶] & [特濃英式風情奶茶]
 
等等等,等了15分鐘都無影,問其中一個女侍應,她回覆我整緊。
再等等等,又問多次。該位女侍應之後幫我check,先答我話原來我要先落單,再whatsapp。
我話你地位男侍應話whatsapp就可以,原來唔係。
小姐,咁我之前問你杯野飲點,你又答我整緊?!
我等左超過30分鐘,你先話我落單方法無啱,根本無整過!!
 
最後杯野飲係total等了超過45分鐘才有。(汗)
最滴汗係,落錯單。😓😓
[極品皇后奶茶] 變左 櫻花皇后奶茶
[特濃英式風情奶茶] 的烏龍茶+紅茶 變左  Earl Gray。
 
你話我落單時你聼錯或我講錯,我whatsapp張相有寫咩飲品,
難道極品同櫻花兩個字都可以睇錯?!
 
 
不過要一讚係,真係將張相print到飲品的奶泡上。
而且像真度100%!!
顔色應該是食用色素,飲落去有一點點caramel味。
 
整體覺得Selfie Cafe 飲品OK,但服務/食物真的一般。
推介大家去飲杯自拍系列飲品~~
 
**以上價格全部是會員價(免費登記)!
 
 
Selfie Cafe
地址:尖沙咀金馬倫道2-4號地下A號舖
電話:2622 2228
營業時間:星期一至日: 11:00-21:00
是日消費:每人約$240

 
以上。

  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com

No comments:

Post a Comment