Sunday, July 13, 2008

最近忙d乜 6 (完結篇) 搬左入新屋.唉, 要習慣.......極無奈

上個星期六(7月5日),  我就搬左去1号屋. 雖然事先已經用黑貓宅急便3大箱野, 但係另外立立雜雜我都仲有好多野, 多得前flatmate Yu chan借個o急比我, 同埋同學Ms J and Ra san 過黎幫手. 雖然好辛苦(平時行10mins ge 路程, 行多一倍), 而且遲埋到 (我約1點, 不過成1點半先到, 算啦.). 間房都尚算亁淨 (雖然之後見到3次類似甲甴ge物體, 而家都好煩).......


最大ge困擾係間房真係好X嘈, 我開頭以為夜晚訓覺ge時間會好d, 點知原來條路係24/7都咁多車. 而無奈地另外我無揀到個間房已經比人租左, 所以我無辦法轉房. 夜晚根本唔可以開窗訓, 仲一定要開冷氣添, 不過為左save電, 我都係開到成25-6度....... 而且間房唔似之前個到有2大隻窗, 加上無乜風, 日頭真係熱到我成身汗, no kidding. 就算關窗開冷氣, 都仲係好嘈, 所以搞到我頭2日都訓得極度差, 好在之後佢幫我換左床(本來係sofabed), 同埋可能都習慣左d d....叫左都訓到.....


講真, 唔中意都無用, 最少都要住3個月, 之後得返大概5個月時間, 就算有dorm住, 都唔會比個畢入館費.....總之就極無奈啦.



樓下係超大十字路口


  真係24/7嘈到爆shit


anyway, 搬屋事宜到第六回總算叫完結啦. 希望之後一切順利. 我都係時候po返其他d blog entries出黎......如果唔太懶的話....... 


No comments:

Post a Comment