Sunday, July 13, 2008

Chanel Mobile Art @ Tokyo (June 13th)

6月13日 我同同學們一起去左係香港爭崩頭, 飲恨去唔到ge Chanel Mobile Art, 係日本, 唔知係咪因為我地早報名ge關係, 好簡單順利就攞到飛 (去便利店register就可以有免費飛. 零手續費).


廢話少講, 去



我個人比較膚淺, 無乜藝術造詣. 不過見到咁多Chanel都好心花怒放, 哈哈哈


我幾時先會捨得買個2.55啊


Dinner at La Maison. 個到d cakes好好食,  dinner + cake set都係under 2000yen. 有機會你地都要去試下~


1 comment:

  1. 好羨慕,我都想去。
    講題外話先,你BACKGROUND首歌同我手提鈴聲一樣,我去你個BLOG時仲以為電話響。 笑

    ReplyDelete