Wednesday, July 2, 2008

最近忙d乜 5 嚇到眼凸

決定左1号屋之後, 本來都相安無事, 我都開始pack野準備星期六搬 (因為我而家個房東, 佢阿媽居然趕得切係星期五黎日本, 仲話如果我續住, starting from 7/5, 佢會收我4000yen一日, 都痴線架). 尋日返到屋企, 無啦啦收到新房東ge email. (新房東係鬼佬, 應該係南美人, 不過應該入左日本籍, 因為用日本姓)


佢話: " Tired to answer questions. No deal please. hope you find another nice place"


佢有無突然d, 真係比佢嚇到爆X

, 我即刻打比佢, 但係又無聽我電話. 基本上如果我住唔到1号, 我即刻搞2号屋ge申請, 都未必趕得切星期六搬入去.


之後佢覆我電話, 我就話睇到個email覺得好突然, 問佢無啦啦做乜唔租比我, 佢就話:


比起佢之前d tenants


- 我有太多問題/problems, 我send太多emails比佢 (hello, 連埋一開始約時間睇樓個d, 不過係sent左9個emails咁大把), 佢覺得如果租左比我之後, 會不停收到我d emails


- 無人睇2次樓, 個個都係睇完, 即刻confirmed比錢


- 佢話佢覺得而家賣緊樓比我, 而唔係租間房比我 (誇到呢..........)


- 我無即刻比錢同send passport 個copy比佢, 我咪話我係email都問左佢點樣sign contract, 我想sign左contract先比錢, 咁都好正路jeh, 佢又話乜如果我唔trust佢, 佢好難trust 我. (都痴痴地架) 我話我唔係唔想比錢同send passport 個copy佢, 我係emails都講左, 我唔識點樣做bank transfer, 同埋佢叫我fax個個number, 係一個好長, 848xxxxxxx ge number, 我問佢係咪fax number. that's it, 佢就覺得我拖佢.


 


咁講完電話之後, 佢又話肯租比我, 叫我錢啊,  passport copy個d 星期六先比佢(突然間就咁順攤), 我叫佢send個地址等我準備send野過去. 我諗如果佢當晚唔send地址比我, 就當佢返悔, 我今日即刻申請2号屋. 點知佢又真係sent左個address比我.


其實經此一事, 我已經有d bad feeling

, 不過而家我無可能搞得切2号屋
. 其實另外之前我有search到一道, 比2号屋再遠多少少(差不多1hr返到學校), 係岩岩新開ge guest house, 因為無分男女, 所以之前都無考慮. 不過因為可以好快搬到入去, 叫做有個backup. 不過我阿媽就話既然個房東比得我入去住, 應該ok ge (真係好鬼樂觀), 因為之後我都應該唔會點同個房東接觸. 佢反而ban左我個backup, 因為覺得又遠又男女同住唔好喔.


求神拜佛星期六搬屋順順利利, 搬左入去之後唔會發生乜特別事, 順順利利住落去.唉, 希望一切順利, 我ge厄運可以離我而去................... 


 


No comments:

Post a Comment