Friday, July 14, 2017

《mag爲食紀》抵食、味道OK--喜記蟹將軍:雙蟹宴

話說,同事見到免費報紙有蟹將軍雙蟹宴的廣告,$988/4-6位用,仲有$50 coupon,那平均一位就大約百幾蚊,有蟹有蝦有蜆,梗係即刻BOOK啦。
 
蟹將軍尖沙嘴分店位於Isquare,我地呢日book得早(平日6點多),居然裏面都有不少顧客。
除了雙蟹宴,因爲我地有7個人,我地另外加多一客金菊豆花湯($55),而每位計的火焰富貴蝦我地就無多點。
 
 
室内環境舒服

 

朋友不是個個都會吃很多海鮮,所以我地都另外叫了幾樣$66的特價小菜。
 
餐牌


 

雙蟹宴Details:
可供4-6位用
需另收加一與茶介($10/位)
 
 
火焰富貴蝦

上枱時有點被嚇倒,因爲完全聯想唔到這個啫喱杯。
說好的火焰呢?侍應說之前已用火焰揮發菜式的酒精(?)
幾時?將道菜冷藏前的事?那火焰好像不太關事
這道菜其實有點似啫喱水晶餚肉個層啫喱加上瀨尿蝦肉。
瀨尿蝦肉本身無問題,但sorry我不太會欣賞個層不知道怎麽形容的味道(海鮮高湯?)的啫喱,所以只刮了下面的瀨尿蝦吃。

花甲汁火焰蜆
 
 

呢道菜的包裝都幾特別,是將蜆包在錫紙袋裏面,再在上桌後點火煮熟。
但一打開,有陣超怪的香味,好似女人香水般的人工香味。
雖然食落的味道唔覺得奇怪,但放入口個刹那聞到個香水味真係唔開胃
最後忍唔住同經理講,幫我地換過碟。
據稱係之前個碟的花甲汁落多左。哦哦哦,原來花甲汁=香水味,真係長知識。
換過之後個碟味道同香味即刻正常返,係類似清酒煮蜆。

金菊豆花湯

賣相係好靚(個豆腐半切絲好似菊花般),但味道非常一般
 

濃香啤酒蟹或娘惹咖喱蟹

我們選了濃香啤酒蟹
有輕微的啤酒味,比較似cream sauce。
無算濃味,清清地,可以提升到蟹肉的鮮味。
 

喜記正宗炒辣蟹

超級好味!!!!!
個炸蒜蓉超級好味,完全可以拿來配飯。
同啤酒蟹一樣,其實個蟹都OK大隻(中size),都算多肉

古法豉油雞煲

意外的好味道。
雞肉肉質很嫩,

濃湯雲耳鮮茄浸時菜

幾好食,但菜略嫌少了點(比較多雲耳鮮茄菇類)

鮮蟹肉蠔仔泡飯

 好味!蠔仔都算OK大隻而且係鮮蠔仔
都有不少蟹肉,good
 

附送的番薯糖水
 
 
以上就係蟹將軍雙蟹宴的菜式,我地另外點的$66特價小菜有呢d

蟹油蒜香骨
(唔記得影)
OK啦,不太感覺到咩蟹油(=食到蟹味?無咯)
我覺得有點炸過龍,所以有點乾硬

海味雜菜煲

不錯!!

沙爹粉絲牛肉煲

粉絲有點太淋,味道不錯
 
黑松露蝦球四季豆
幾好,好多蝦球
朋友話都有輕微黑松露味


總結,每位$220(如果單叫個餐6位每人約$180),又有蟹又有蜆又有雞,我覺得很抵,當然不是所有菜式的味道都極好,但平均算不錯。一班人食飯想平平d食海鮮,蟹將軍的特價餐係不錯的選擇。

No comments:

Post a Comment