Friday, May 20, 2016

《mag爲食紀》伏已中@Le Pain Quotidien

想當初(幾個月前),知道比利時麵包店/cafe Le Pain Quotidien要落戶利東街時真的勁開心,因爲實在太想念佢地的strawberry tart。
 
雖然灣仔我是甚少去,難得遇到這日要去吃晚飯兼準時收工,特別提早少少去殺個strawberry tart先。
 
裝潢nice~
即刻覺得很歐洲哦(哈哈哈)

 
 
有大部分位置係開放式(有簷篷),營造一種歐陸氣氛。
(雖然出面已經係沙塵滾滾的大馬路,kinda ruin it)
 
 
本來我係有入座,但因爲純粹買件tart走人,所以都係takeout算。
 
 
menu係如此:
 
 
入去見到d餅,真係口水都流埋。

不過我當然係堅持(?)我的目標,買左strawberry tart。(價錢好似係$48)
 
 
 
袋都唔洗(因爲打算食完即走),就墊住餐紙去門口。
bakery側邊有bar檯,但好似無凳,不過唔緊要,外面都有凳坐。
 
 
 

外表都幾省鏡。
 

點知一咬!!!!!
 
 
媽啊,我明明記得係倫敦食個陣,個tart底係好脆,然後有塗一層朱古力係裏面。
呢個軟到爛的tart底係發生咩事??
 

基本上無紙碟的情況之下,拿住個tart已經係有難度,
因爲餅底實在太軟。
 

救命。
我寧願食東海堂。
 

等我仲以爲,全球的LPQ應該都係一樣的水準。
錯哂。
 
 

下面呢個係倫敦version。
 
 
 
比較圖
 
 
完。
 
 
Le Pain Quotidien
地址:灣仔皇后大道東200號利東街地下G40-41號舖
電話:2520 1801
營業時間:星期一至日: 08:00-21:00
是日消費:HK$48(外賣)
 
 
 
以上。



  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com
   mag的FB Page: https://www.facebook.com/cestmag
 

 

No comments:

Post a Comment