Tuesday, April 14, 2015

《Share》我的正確選擇:My experience with dermes

 
話說,在2013年的時候,我曾經出過一篇文關於我在dermes & musxx的體驗(舊文),
在2014年歐游大半年後,我又重新再繼續我的脫毛之旅。
這次我想share我在dermes的體驗。
 
有睇我前一篇文都知,其實我join左dermes做upper lip脫毛已經join左有10年,可能你會問,哇,10年你都未脫完,係咪效果好差?!
 
咪住,其實10年間,我係開頭有做左2次,之後就停左。我心諗,咁耐無做都唔會比我join返啦(當時我係分期比左2/3錢)。係2013年,我同朋友講起,朋友話(我好多朋友有做開dermes)dermes有永久保證喔。咁我就打去問
(好在dermes係呢10年間越做越大,無執左笠),就補返錢繼續我的Upper lip療程。
 
我最近一次去dermes,就係復活節的第二日。
因爲我的療程屬於非繁忙時段(平日5點前,假日6點前),所以覺得復活節假期揾一日去做。我覺得dermes有到比其他脫毛公司優勝太多的地方係,它真的好容易book!因爲會有一個治療師assign比你,而且不會有咩無房等問題,只要治療師有空擋就可以做。所以雖然我是復活節假前幾日book,都可以安排到療程。
 
dermes環境正呢個唔洗講啦。我去的是朗豪坊分店,它現在已經從32、33樓再廣充到59樓。一望出去個view靚到不得了!

 
 
而且最中意他們好貼心,一到即刻歡迎你,再遞上飲料,在等治療師的時候可以抖一抖。
 
自從2013年重新再做返療程之後,我已經經過2個治療師(之前的好似轉左做internal),而家我的治療師叫Arie。她係一個超級活潑多野講的女仔,雖然我次次不過見她不多於15分鐘(upper lip真係超級快),但大家都好多野講好岩傾。而且她一d都唔hard sell!
專注地快手快脚幫我做好治療,最岩我呢d趕時間的客。
 
 
雖然我斷斷續續(其實係一個壞示範,因爲應該大概 1-2個月做一次)、成日中間隔大半年先做,但我upper lip的毛毛,係做左大概2次之後已經看到明顯少左好多。
因爲少左毛毛,嘴邊皮膚望落去白皙返,再唔係一隻烏嘴狗!(笑)
 
今次upper lip的Before & After

做完療程皮膚會有少少紅,但治療師會即刻塗返保濕霜同防曬霜(Bioderma的哦),
基本上過15分鐘就不會再紅啦。
 
 
10年前我會選擇dermes,因爲個陣得個幾間做脫毛,最有名最有口碑就係;
10年後,如果我再做其他部位的脫毛,我一樣會選擇dermes,
因爲除左一樣最有名最有口碑,我經過這幾年,真正體驗到一分錢一分貨是真的。
dermes的服務、永久承諾等,是值得呢個價的。
 
以上。
 
*是次產品/服務乃mag自費分享。 文章分享内容純為本人之個人意見, 如有興趣的朋友,請自行向該品牌查詢。 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com
 
無論試做過dermes 或者已經係dermes客人既妳, 快D登入dermes Love Wall http://bit.ly/dermeslovewall 分享你既真實見證同用後感啦!
 
仲可以用個app送免費療程同升級療程優惠比朋友仔,只要有3個朋友試做左後,你仲會有150分友禮會積分,可以拎黎換禮物包括大新銀行免找數信用卡!
 
入面仲可以瀏覽更多用家嘅真實見證!
 

No comments:

Post a Comment