Thursday, March 26, 2015

《mag爲食紀》大失所望@辛安東元祖奶奶雞

是日哥哥生日,本身想去食韓燒慶祝但無得book位。
最後我提議去旺角「辛安東元祖奶奶雞」
大約大半年前去過一次,覺得個辛安東元祖奶奶雞都幾好食,所以就提議不如去試試。
 
因爲事前有訂位,據稱遲到就唔hold檯,所以都準時去到。
等左一等就有位坐。

裏面的裝潢挺特別,似懷舊的韓國餐廳feel。
座位是無椅背的長木凳,不過見客人大部分都係年輕人,大概都唔mind坐的不太舒服。
環境因爲密封加上座位都擠擁,吵雜的環境就預左。
 
上菜速度算慢,可能係人多吧!!
尤其係辛安東元祖奶奶雞,其他菜都吃完了,要三催四請才上。
滿心的期待,可惜卻令人大失所望。
 
 
芝士辛辣年糕 HK$58

上菜的時候完全以爲是上錯。
貨不對辦到極致。

年糕是有粘上一些芝士,但超級水汪汪,
完全跟圖片類似炒年糕的不是那一回事!
味道亦異常普通,感覺比超市買的叮叮年糕都不如

明洞水冷麵 HK$48

我以爲是淺灰色的那種韓國冷麵,
點知係白色似素麵個種,都ok ge。
 
安東炒雜菜 HK$58

與其說是雜菜,不如說是炒芽菜。
味道算不錯,但,HK$58的炒芽菜?!
 
真露煮大蜆 HK$68

賣相不錯,將大蜆連真露放在一個水壺裏面。但可取之處僅此賣相。
完全是難吃。大蜆無鮮味預左,蜆肉淡而無味,酒的味道亦不強,
吃起來只有淡如水酒精味。

燒原條鰻魚 HK$148

又一貨不對辦菜色。
這個我沒吃,no comment。

雜菜海鮮煎餅 HK$68

味道最正常合理。
有無海鮮如否已經不計較。
 
辛安東元祖奶奶雞(全隻)(小辛) HK$208

等左好耐終於上菜的辛安東元祖奶奶雞(全隻)。
雖然叫的是 全隻,但比我記得的少。
其實係非常少。

因爲本人不太吃辣,而家裏其他人都吃辣,所以點的是小辛
可惜,它辣的程度一定不是小辛。我記得上次來的時候,一樣點小辛,我係吃到的。
這次是辣到完全吃不到。家裏其他人雖然吃辣都覺得很辣,完全不是小辛的level。
 
有好多辣椒.....

立刻問侍應:好辣喔,呢個真係小辛?!
侍應A:係啊。(望都唔望即刻行開)
再問:
侍應B:廚房出咩就上咩架啦
再問:喂,真係辣到吃唔到喔。
侍應C:我幫你check下單。(至少做下樣)
返黎話,你們的單真係入左小辣。
最後解決方法係攞一碗走辣的汁出黎比我們溝淡。
 

最大獲!

我們忍唔住問隔離檯他們點的係咩辣度?
一樣!係一樣的小辛!
醬汁的顔色要比我們的淺色好很多!!!!
所以有乜理由我們的係小辛?!
 
 
最令人失望係,究竟侍應係咪對自己店裏的菜色毫無認識?!
明明顔色差這麽多,客人三番四次覺得唔對路,係咪應該主動幫我們換過或check下,
而唔係應該敷衍了事。
難道,這樣的要求對於旺角這種中價年輕人餐廳是太多?!
 
 
環境:★★☆☆☆
裝潢特別。座位窄不舒適,密封環境超級吵雜。
地點:★★★★☆
味道:★★☆☆☆
服務:★★☆☆☆
價格:★★★☆☆ (每人約$180,含加一)
Encore: No
總評:侍應不知道是服務隨便還是對自身餐廳知識不足,
好耐未去過一家令我覺得這麽差勁的餐廳。
我係好中意食呢種韓式燉雞,但這次經驗太差勁,應該不會再幫襯。
 
辛安東元祖奶奶雞 Spicy Andong 
•地址:旺角白布街20號地下
•營業時間:星期一至日: 12:00-15:00;18:00-00:00
•電話:2332 0823

以上。

No comments:

Post a Comment