Friday, December 30, 2011

不會再去的指甲salon<火!>

尋日去左某舖頭整指甲,但我決定唔會再去!
 
呢到係我第二次去,因為朋友結婚要做姊妹的關係,所以我12月初去做整gel甲。
我有咬指甲的習慣,所以去到,延長需要加錢都預左,修甘皮又要另外收,加埋比原本的$259多成百幾蚊,但因為效果都ok,所以我就預約多1次。
 
日再去,佢就suggest我做soak off gel。其實上次個個女仔(佢係代班的)都有suggest我做,因為比較唔傷甲,雖然貴$60變左$319,但都ok la 因為有包卸甲/鑽石等。
 
佢卸卸下甲,先同我講話原來卸甲要另外收錢, 下,唔係包架咩?!
佢話,如果我做左gel甲, 卸甲後再做gel OR soak off gel再做soak off先包,而家因為卸gel soak off gel就要收錢?! 咁即係硬食?! 咪一樣係佢個到整,點都要卸甲, 要另外收錢!仲有收$120!
 
又話聖誕期間,要收加一!
下, 預約、甚至我改時間時都無提過, 又硬食?! 而且29號啦喔,仲係聖誕!? 之後1月又話新年前啊?!
 
OK fine
Service又差, 我叫佢比本雜誌我睇, 佢就話等陣,等到整完都無左件事。
呢樣都算, 可以一邊搽gel一邊夾住個電話講電話, 你講12句都話,唔係囉,係講左一陣! 可以再unprofessional d
幫我搽gel個陣,有少少大力地d 手指,我都係第1次遇到咁粗手粗腳的美甲師!
 
中途又話我隻手好乾,哦,原來想sell我買野, 之後話之後比d我試。
Ok 搽完gel,完全無問過要唔要整石?!”!?
就當我唔整。 個刻我已經極無奈, 想快d完左件事。
佢攞d濕紙巾求其抹左2下,完全無意欲同我搽返handcream,係之後我話唔係比我試架?! (其實點都要搽handcream架啦!) 佢先d落我隻手到, 正常係咪個美甲師會幫你搽勻+少少按摩咁, 無囉!
我呆望左幾秒,之後佢話搽勻就得下, 已經到達O嘴的地步……
 
service 加加埋埋要$480! 我比呢個價錢, dd的都得啦!!
 
如果係之前代班個女仔,我都可能會再去。 但呢個姐姐仔真係比我都唔再去!
 
費時開名, 係旺角新之城裡面。
 

No comments:

Post a Comment