Wednesday, December 28, 2011

有少少難駕馭的Maybelline BB Mousse



講真,身為Maybelline mascara頭號擁躉及BB Cream愛用者,我對於Maybelline最近推出的Pure Mineral BB Mousse真的好期待!

今次有機會得到試用,真係好開心,而且好期待!不過,唔係有句說話---“希望越大,失望越大”?!正正形容左今次的產品..........



當初Maybelline新出Mineral powder的時候我都有買黎用過,但唔知係咪唔識用定點,我覺得粉感好重....所以好快比我打入冷宮。



Pure Mineral BB Mousse,一樣係Pure Mineral系列。但就係BB Cream 變身為mousse。
使用前,我期待的效果係兼備BB cream妝感既自然但強勁的遮瑕效果,以及mousse狀產品的輕盈感。




Made in Japan!!! 讚!!
其實最近Maybelline不少產品都係Made in Japan。
就算Made in China,但產品的設計,質素都提升左好多,難怪Maybelline係日本呢個化妝品大國都一樣咁受歡迎!




使用的係 01 自然肌色
產品係可以作爲make up base及防曬mousse使用,有SPF30 & PA+++。






很貼心的貼上中文使用那個說明,唔怕你唔識用.....
但一拿走包裝膠後,中文説明都無埋。好在係好簡單的用法jeh!


用法好簡單,最緊要要搖勻,同埋用量係一個5蚊銀。



 有d唔好意思的黃面婆素顔




 用量係一個5蚊銀....hmmm......好似有d太多



 抹上面,感覺好似S牌的皇牌base mousse一樣。好容易推開。


其實推開後,感覺就好似搽左稀的foundation......





完全推開後



咦,係咪真係用太多?!望落好似好厚粉........
而且居然會卡粉........
上唇汗毛位,眼下等都
要好小心的推開,唔係睇落去會有一條條的粉痕跡......



搽埋blush,畫埋眼後......
始終覺得有d cakey......






追加report我比多次機會,今次用少d.....
厚粉的感覺係少d,但仍然有.......可惜
而且一定要用碎粉定妝,因爲我一化完,無用碎粉定妝,之後去漱口................好驚,嘴邊全部變左粉色的水!!!咁夏天流汗咪變左經典的“流白汗”!!!
我都係回歸返去我用開的BB cream......




以上。



p.s.出篇咁ge文,會唔會以後都無試用?!hahaha

No comments:

Post a Comment