Tuesday, June 14, 2011

【試用】寧做剩女,莫做味女!QB 3 Steps 試用!


唔好誤會,我唔係試用R牌產品,不過係借用一下個term jeh.

 

夏日炎炎,除了怕曬黑外,另一樣怕的就係熱出一身汗,除了濕到一噠噠的汗跡不雅觀外(君不見報章雜誌最中意影女明星腋下兩噠汗跡!),最最可怕的就係臭汗味!!試想下,你自己已經一身汗笠癡癡時,再係繁忙時間逼地鐵,身邊一堆不怕笠死你的男女+各種不同體味的混合,係幾咁噁心!!


 

唔想成爲人人厭惡的味男味女,除了要養成使用止汗產品的好習慣外,亦要慎選有效的止汗產品,唔好貪個香字,亦要真係止到汗先好!

但我發現,止汗產品雖然琳琅滿目,但for腳部的止汗產品並不多。雖然係香港,係屋企外的地方脫鞋的機會沒有日本多,但萬一你要試鞋,或突然要脫鞋的時候,一陣“香味”飄出都令人很尷尬。


 

之前其實行雅施的時候,就已經有留意過Quick Beauty 呢set 止汗產品(無法啦,香港腳部止汗產品choice不多)感覺好似好pro,但因爲價錢挺貴的,(QB止汗香體膏 5g $78/30g $296!)所以一直無機會買來一試(咁貴,買左唔work咪慘!
)。好好彩,見到雅施FB有呢set旅行裝的試用,又比我中到
!等我試下work 唔 work先!


 

試用的產品係QB 3 Steps,内有QB藥用止汗肥皂,QB藥用止汗潤膚液,QB藥用止汗膏 (無香料、無着色




 




 

 

等我講下自己的“狀況”(?),我係一個朝9晚6的OL,平日最愛著平底Ballerina(唔著襪),有使用止汗SPRAY的習慣(for both 腋下&腳部)。但係呢排咁熱,雖然我曝露係室外的時間不過係返工的短短30分鐘,但係返到office的時候,腋下已經有d汗(太陽暴曬+趕頭趕命追車
)。一日下來,腳部都會有少少汗&異味。
(止汗SPRAY我只在出門前用,不會補噴第二次)


 

為左準確地試用QB 3 Step的功效,搵左個朝早早d起身shower,用了QB藥用止汗肥皂沖涼,再用另外2樣於腋下&腳部這些多出汗的位置。




 

Step 1 QB藥用止汗肥皂沖涼---〉雖然見到雅施FB話只用於出汗嚴重的地方,而非用作全身清潔使用。但我睇過官網,係可以全身使用的,因爲其中一個功效就係可以減少暗瘡的產生!!應該有好多人背部,甚至胸口都會有粒粒,呢舊肥皂都可以有效清潔!當然,如果你身體無生粒粒的問題,亦可以專用於出汗的地方,因爲要慳d洗!




唔想舊soap融哂,我從別的blogger到偷師把舊soap切一小塊一小塊咁用
Step 2 after shower,就用QB藥用止汗潤膚液@多汗位置,如腋下/足部。

Step 3 等潤膚液乾左,就用QB藥用止汗膏。建議用量係一粒小豆(?!),即約5mm的大小。官網建議係1周用1,2次,或者覺得有味味,需要時用~




 

用後感:

肥皂:用少少已經好夠,感覺好d乾,用後一星期,心口粒粒好似生少左

潤膚液:我唔明點解叫“潤膚”液,介紹完全見唔到提過任何關於“潤”的。主要的功效不過係收緊毛孔,減少排汗。水溶性的質地,好快吸收同乾!

止汗膏:講起cream,大家可能會覺得會笠,但係係完全唔笠,仲好快吸收,好乾爽。搽完lotion後,再搽cream,唔洗怕要等乾,即刻着衫着鞋都無問題!

 

今日早上一樣都係34度,陽光普照,但比起平時,返到公司我雖然個身有少少汗,比平時出少左d! (平時我要濕紙巾抹一抹身的
)。腋下有微微滲汗,亦比平時少!最犀利係一整日,完全無出腳汗(= feel 唔到有濕!)。但腳仍然有少少味,可能係對鞋本身的膠味,但比平時已經淡d。


 

Overall 我都十分之滿意!雖然價錢係貴左d,但係真係堅有效!!(有睇過我其他試用文的,都知我好少咁咬牙鐡齒讚)。尤其係對於不時找尋有效的腳部止汗的我,簡直係非常滿意!

可惜3樣一起用,我唔sure會唔會只用一樣都有唔錯的效果,如果3選1,我會選止汗膏,感覺係最有效之餘亦方便用!

最後感謝雅施今次的試用機會,不過亦因此賺到個會回購的客仔(i.e.我
)!


 

至於詳細的產品介紹,或者成分,使用方法,大家可以參考QB的官網。有英文version,唔怕睇唔明日文啦~

QB website: http://qbqb.jp/

No comments:

Post a Comment