Tuesday, March 18, 2008

Visa & Tax Clearance! 搞惦啩.....算係

今日請SL,一次過搞visa同清税。本來打算朝早去,下午會多d時間hea,點知一訓就訓到中午,呵呵~


下午出發,第一站係中環日本領事館。自己蠢左,無print到個份form填左先,搞到填左少少耐,仲要排隊,等我仲以爲好似Ms K講,5分鐘搞惦。


之後下一站係稅務大樓。我發神經以爲可以由中環搭船去灣仔,行左超遠出碼頭先醒起,好在碼頭有車出去灣仔,低B婆唔識落車,miss左不過一個站,就要係銅鑼灣落車,之後唯有搭返叮叮過灣仔。


估唔到反而清稅個到要搞超耐,首先好無聊地你要去1樓,講你要做乜,then會指你去25樓(which u'll have to get down to the G/F and change lift)。上到去,填好份報稅表(之前都係阿mi幫我填,好在自己都無點填錯,不過係填漏左MPF個到,哈)。我開頭以爲填好比個稅務主任,即刻計要交幾多錢稅,即場交就ok,我實在太高估政府部門ge高效率!原來我係要再上去返交稅封信,交完稅後再上去扲返份clearance form比我公司,如果唔係就會比公司扣起我份last payment,oh no......


之後我話我真係無辦法上黎,佢就話可以寄比我,probably 星期三會收到。then sugget我去post office交稅後fax返張receipt比佢地,因用PPS交錢,要成3日先到。oh no....不過都應該趕得切last day前收到封release letter ge....


題外話,尋日同Ms J msn,原來佢而家都有宿舍- Yamabuki Dorm(佢Friday收到電話),有無搞錯

?!而家真係得我一個無宿住咯
,不過Ms J應該無我咁遲報名(since日經話waiting list係依申請先後排,even tho Ms J's student no比我後),我好懷疑咯,之前Ms P話佢唔住,個vacancy即刻比左第二個,我問Eddie,又話如果仲未有消息,應該都唔會有dorm。我高度懷疑而家我根本被excluded from the waiting list,因我自己另外有地方住。而且我覺得用申請先後黎排係超unfair咯。 好啦,得我一個捱貴租,真係多謝哂。


**更新on 3/18 3:37pm: 啱啱打左比Eddie,原來好似怪錯左佢地

,Ms J個宿位其實就係Ms P個個, 因爲Ms P 唔要之後個個女仔都無要到,so 就比左Ms J。咁我就問Eddie其實我係waiting list ge 第幾位到,佢話要問返學校,不過日經個list,女仔下一個就係我(我之前有個女仔報左J-dream)。就係不過一人之隔,我就要捱貴租。


世事呢d野,係你就係你,唔係你就唔係你.........


6 comments:

  1. 後補都入到到yamabuki??咁唔公平架!!我地咁前都冇..
    咁你係咪都係冇得住呀?
    [版主回覆03/19/2008 11:11:00]o下,yamabuki係遠d個個喔。其實因爲Ms P唔要先有個位jeh,如果有人唔住富士前,候補都可能住到架,不過無人會唔住之嘛。
    係啊,我9成99999都應該無宿架啦,咁耐一直都係Ms P個位抛黎抛去jeh

    ReplyDelete
  2. 係喎yamabuki係日暮里果個?..果個雖然遠不過聽講繼富士前之後最好架..佢房大而且有獨立廚房囉...你再問下啦!爭取到底嘛
    [版主回覆03/19/2008 12:24:00]其實我覺得唔錯架,都唔係好遠,不過係要搭車咯
    問左啦,無其他人放棄都無計。
    講真,如果佢有位,不過係本館,我都唔會住,哈哈哈

    ReplyDelete
  3. 本館??=.=""我昨天聽到人講真係好差!!係咁多宿舍中最惡劣囉
    [版主回覆03/19/2008 14:05:00]你聽邊個講啊?!我都係見d人網上講,又唔識真係住過ge人,如果話你聽個個人親身住/去過,咁可信性就激增!!
    最差都未必好差ge,咁係最舊啊嘛,相對一定比較差啦

    ReplyDelete
  4. 係我表姐roommate講架!!佢係果到過過夜囉,佢都參觀過啦,有朋友住果到架嘛!!佢話super dirty呀~有好多小強架廚房,因為入面d人懶打掃..on duty都唔做野,因為冇mama睇呀嘛..所以我自己果到都唔敢抱太大期望,咁會好d囉
    [版主回覆03/19/2008 17:40:00]算啦,你嚇死Ms K 啦
    甘到時Ms K 要自己買d小強屋擺係廚房咯.......
    你個到應該好好多啊,有人打掃right?
     

    ReplyDelete
  5. 我果到係人少d,無咁雜者!!但係都係冇人打掃架!!=.=
    [版主回覆03/20/2008 09:34:00]唔緊要啦,大家都係女仔,應該會乾淨d......gua....
    而且你人少d,大家都容易d講點數點樣分配清潔工作啊,不用擔心呢

    ReplyDelete
  6. 唉…等我親身經歷完,再寫個「自傳」你地睇喇…唉…差到有人話俾佢都唔住呀 …我唔想同小強「同居」呀!!!
    [版主回覆03/21/2008 21:01:00]hahha, just kidding~~
    I MAY live there if they really have vacancy, who knows? kekeke

    ReplyDelete