Monday, March 10, 2008

好麻煩啊

很久都沒blog,因自從上星期收到那晴天霹靂的消息後,我的心就只專注在找日本住處這事情上。


很多變更,想過住Oakhouse/Leo,最後剩下兩個choices:


1)力行學生會館


46000/月,水電自付,公用internet,至少住3個月,10mins walk to 小竹向原(有樂町綫),到學校大概 40分。好處是3個月後可以搬走,壞處是除了最明顯的share之外,覺得7月要搬家,找房子,買家具的蠻麻煩,而且也不是真的很划算。


2)在網路上找到跟TW女生合租的房子


65000/月,連雜費大概75500/月,禮/押金各一月。7mins walk to JR Otsuka,到學校大概30分内。好處是各方面的東西都齊全,位置算不錯;壞處是一年合約,怕跟陌生人相處不來,到步後發現貨不對辦。


其實自己也偏向#2,今天打去問日經的時候,因爲星期六他跟我說如果取消,就要給 3萬yen 力行。我星期六填好form(因爲他說力行hold房間給ABK到星期一,要我們立刻報名),他今天把form fax出去。我問他 3萬yen 是最晚什麽時候cancel要付,他居然跟我說力行是計收到form那刻,所以就算力行還沒給我confirm任何東西,我現在cancel也要給那 3萬yen。有沒有搞錯啊?!我說這不合理哦,叫他去幫我跟力行理論,所以現在不上不下,也不可以confirm TW呢邊,就等那廢物日經看negotiate得如何。超擔心的呢.................


這樣一拖,搞定力行,TW呢邊沒(TOUCHWOOD!!)就死定咯!!


 


5 comments:

  1. 冷靜冷靜~你要吹下日經呀咁~不過TW女生合租哩到都真係幾貴喎!!佢有冇房果D相你睇下呀??
    我想問星期三拎VISA要BRING咩去架?
    [版主回覆03/10/2008 17:16:00]我想一陣收工打去問,不過又覺得佢地效率無甘快~
    其實我約略計過,如果我之後同人搬出來,房租應該係ard 8-9萬yen,即係大概貴TW個到2萬yen左右,不過就要自己買所有家電,好處係可以自己選擇同邊個住,真係講價錢,其實差不多!
    visa個到,帶pp, 相,入學証 & visa (正副本),唔知有無漏呢?
    p.s.我未必一起去搞visa,因爲未知上/下午去,不過tmr 上日經個到就大概6點到,你地呢?
     

    ReplyDelete
  2. 我驚我趕唔到六點喎~六點鬆d啦可能要,而搞visa我就應該上就去...

    ReplyDelete
  3. 我放六點三呀,最快都要六點九先上到去呀…
    我諗緊星期4先去整visa,唔知趕唔趕得切我last day o個日上去拎呢…

    ReplyDelete
  4. 整visa時,好似所有document要拎copy去,包括id card…
     

    ReplyDelete
  5. 我地都有個同學仔回鄉証過咗期,想返大陸買都唔得,我陪佢去尚X房,有係有,但不太齊,價錢亦偏貴,我都係建議買一至兩本守門口好了。

    ReplyDelete