Thursday, July 30, 2009

嚇死

尋日真係差d嚇死, 話說我係到執緊野個陣, 一個唔小心按錯左電製, 熄左個電腦, 因為我電腦無插住乾電, 就硬shut down左! 之後再開, 電腦停左係開機電腦牌子個一版, load到一半就停左!! 之後開左好多好多次都係咁!! 我唔怕要整, 最怕電腦裡面d野會無哂!! 當堂後悔當初點解懶得去買電腦而用二手機!!!


好在, 今日再開個陣無事, false alarm!!


希望之後都平平安安, 保你大啦!!! 


1 comment:

  1. 好平常。。。我部老爺機以前都係咁,reboot過後又係一條好漢喇。
    [版主回覆08/11/2009 15:29:00]問題係我係Reboot都唔得, 係要等好耐(我多數等第二日), 佢自己就會無事......
    之後有一次又係咁

    ReplyDelete