Wednesday, June 17, 2009

唉、やる気無し

唉, 最近やる気真的達到史前新低. 新學期開始後生活都覺得很悶


看到朋友blog, 她超努力, 而且很多活動&交流, 很羨慕, 不禁後悔當初怕麻煩而不選好一點的學校(我最喜歡[後悔]),想自己應不應該主動點去找language exchange之類的, 可以多講日文而且交多點朋友. 又時心想一套, 達成機會微


回到香港的朋友, 找到工作後, 本來以為很好, 而且是我也很想做的化妝品代理 可惜雖然同事才幾個人, 卻人事超複雜......待不到1個多月就走為上着, 哈哈. 希望她很快可以找到好的工作 又不禁慶幸我雖然工作過4家公司, 但人事沒有很複雜, 同事間的關係就算不算很好也不會很差. 雖然說每一份工都超閒的呢


 


3 comments:

  1. 做咩EW冇活動咩?
    我都係最怕人事.....我而家都係第四間公司..咁耐都未遇到好複雜的人事問題!!希望之後都唔好遇到就好啦
    [版主回覆06/18/2009 15:13:00]無乜阿, 真係錯哂
    你番緊工啦?? how was it?

    ReplyDelete
  2. a "so so" job is mean "so far so good" lor ~ duo ok la ~ 
    [版主回覆06/18/2009 15:11:00]it really depends on how to view it and wat u want for ur life

    ReplyDelete
  3. 我返左半個月啦...不過唔係日資公司...AGENT只叫左我去IN SALES..咁我唔鍾意呀嘛~所以就選左哩間鬼佬公司做返HR囉...佢各樣都OK...都滿意

    ReplyDelete