Tuesday, January 29, 2008

日本呢邊怎樣?

最近每次見到朋友,都會被問“日本呢邊怎樣?”


哇,我說了都不下數十次 “現在沒怎樣,就等二月底的簽證通過咯!”


對呐,我現在真的沒啥好做/準備,一切都要等二月底的簽證才知曉。很多人都覺得,有錢去讀書,簽證怎麽可能不批,告訴你,真的有人留學簽證不批就去不了。雖然說我也是身家清白,但是世事難料,都不想說的太肯定。


所以對日本留學一事一直都不想太張揚,都是比較好的朋友才知道。可惜我媽不是這麽想, 現在全部親戚都知道.......如果去不了就醜咯


二月底的簽證過,就立刻辭職!然後還要等三月才知道宿舍有沒有中,沒中就慘咯(呸呸呸),都不知道住哪,又不會講日文


也要煩帶什麽到日本.......唉


在這裡很高興認識到將會一起到ABK的各位,雖然說應該只有我會在BB班就讀呢.....


5 comments:

  1. 我都成日俾d fd問幾時走,哈~但冇親戚知道我去讀書架,一日未confirm,一日都唔想俾佢地知,少好多麻煩野~
    你諗住confirm左visa先辭職呀?! 咁咪會冇咩時間準備咯?!
    對呀! 估唔到未出發已經識到你地呢班同學仔^^幾有緣呢~
    [版主回覆02/04/2008 21:12:00]yes ar....my frds ask me the SAME thing everytime I see them, haha
    aiya, I don't want my relatives to know too, but my mom already told them
    right, cuz there's still a small chance that visa can't approved, then I dont want to quit without the upcoming plan.
    haha, me too! Nice to meet u gals!

    ReplyDelete


  2.           恭賀新禧          
             新鼠快樂         
             身體健康         
             萬事勝意          

    ReplyDelete
  3. 我都係喎~~媽媽講晒比d親戚知~~不過因為表姐佢知~佢要幫我好多野架嘛~所以算數
    朋友好多都係學校收左我先話比佢地知~我都想知究竟應該幾時resign好
    [版主回覆02/14/2008 11:47:00]你表姐幫你d乜野啊?
    我新年食飯個陣又比人問。
    我就打算一知道visa批就resign 架啦,1 mth notice 嘛

    ReplyDelete
  4. thank you for coming!!
    我個blog就放咗<そばにいるね>做background music呀,我整咗好耐至整到(因為唔識將歌AAC→MP3)!!
    祝你成功呀!!我去日本讀書巳係 N年前嘅事 lu!!

    ReplyDelete