Showing posts with label Food Review. Show all posts
Showing posts with label Food Review. Show all posts

Wednesday, September 20, 2017

《mag為食紀》期待已久!中環「平平地」鋦個扒@ La Vache!


呢排食左幾間想左食好耐(由佢開到而家!)終於食到嘅餐廳👍 其一就係中環中價扒房 La Vache!
 
 
 
呢到book位要5位起,否則就要walk in。 之前來過知道walkin要等個幾兩個鐘所以放棄左,今次朋友7點先來登記(佢在有檯時會打電話通知),都等左大約1個鐘。
 
內裏環境都好似歐洲的bistro
 
 
 
餐廳只要一樣餐點:牛扒+任添薯條 每位$298


 
 

Drink list如下
 
我地點了house wine,橙汁 同 L'elixir (cocktail)
 
 

講左牛扒要幾成熟後,先送上麵包+沙律食住先

 
 
沙律個dressing(唔清楚係咩)似加左檸檬汁,酸酸味味好refreshing
 
 

吃完沙律後,牛扒大約係點左餐後30分鐘上 餐廳會在牛扒盤子下放了小蠟燭keep warm

 
 
 

我地3人都要medium rare,覺得比medium rare熟d d但可接受

   
 
外層煎得幾香脆、裡面keep到d肉汁,食落唔會好硬,肉質算柔軟 牛扒碟上有3種不同醬汁,番茄醬、芥末、蒜味蜜糖醬(?),我最喜歡係蒜味個個醬,不過其實唔點醬牛扒本身都好有肉味!
 
當然呢個價錢,唔好expect有好靚的牛扒,但以 出街食·中環·晚餐·牛扒 來講,呢個價錢好ok。
 
主角我反而覺得係個薯條,佢似麥當勞個陣幼薯條,灑上小小辣蒜粉味,次次添加時都係熱辣辣脆卜卜(就算攤涼左都仲係脆),真係好好好好食,好想無限添食🤣
 

食完牛扒+薯條都好飽、有點可惜食唔到甜品,佢d甜品就咁放係甜品架,一目了然,引死人,可惜實在無位食了。


 
總結覺得呢到算係一間以中環而言性價比算不錯的餐廳,難怪開了幾年都依然大排長龍。
 
 
 

《mag為食紀》唔止得米線嘅米線專門店 MiSS‧Mixian Sour Spicy 米線專門店

是日旺角做完facial,夜夜地又餓餓地,返屋企前係附近行下覓食。 經過呢間米線專門店,見到有個厚切豬排好似幾正就試下。 除了米線,仲有焗飯(隔離點左聞到好香)同埋一人一鍋(70幾蚊都ok抵) 我點了厚切豬排+春卷,米線轉巑岐烏冬,加凍飲+$3,total$57
 
 
 
 

厚切豬排+春卷巑岐烏冬 $ 54  
好快就上桌,豬排啱啱煎起,熱辣辣好香!唔算話好厚切,切開裡面唔乾都算juicy,醃料都算入味👍
   
厚切豬排  
 

算的是辣味番茄湯底,問左侍應話唔太辣先點應該自己食得小小辣程度only。來到即刻試個湯底,都幾辣下(小辣?),陣味變左有少少似羅宋湯,酸味幾強,食落有少少假,好在有幾舊番茄粒搭救。
 
 
烏冬話係巑岐烏冬,食落都好Q同少彈牙,有少少烏冬酸鹼味。 overall 呢個價錢以快餐來說算ok,個豬排👍,下次都係試下米線,話哂都係米線專門店(笑)。
 
 
少少補充:可能來嘅時間都夜,已經接近過晚餐時間之前可能有唔少客,但餐廳嘅清潔真係要加強,檯底大大舊春卷,周圍地下都髒髒der,檯面同餐具感覺都唔太乾淨

Tuesday, July 25, 2017

《mag為食紀》好味道鐵觀音卷蛋

Kumanon造型鐵觀音蛋卷 @ 「cha FOR TEA」 by 天仁茗茶 HK$108 好surprise,超出我期待的好吃。 雖然其實唔太食得出鐵觀音味,我反而覺得似焙茶味(hojicha)的甘香, 茶香很濃郁 蛋糕本身很鬆軟,中間的忌廉唔會太甜太膩 一條唔算大條,但係每人食細細塊,都夠6-7個人食 真心推介! 題外話,雖然話係熊本熊造型,其實不過係張膠紙有熊本熊造型😂 收錢位哥哥好似好新,落單啊個d好似無咩經驗,公司應該安排個熟練d嘅做cashier
 
 
 

Monday, July 24, 2017

《mag為食紀》終於一試Uncle Tetsu

係將軍澳東港城一田「都島屋」對面就係Uncle Tetsu 一直又想試uncle tetsu的cheese cake但係又無機會 今次除了招牌日式芝士蛋糕,仲食埋東港城店限定的芝士味雪糕新地 《Uncle Tetsu日式芝士蛋糕》 HK$68
 
 

日式芝士蛋糕 $ 68  
 
 
 

sorry,真心覺得很普通。 雖然真係好鬆軟,濕潤,但味道不過係一般的日式芝士蛋糕味 受到熱捧相信主要係因爲價格算好便宜? 《Uncle Tetsu芝士雪糕新地》 HK$48
 
 

 
 

芝士雪糕新地 $ 48  
 
用膠杯裝,上面有Uncle Tetsu芝士味軟雪糕加上草莓粒topping 下面有corn flake 芝士味軟雪糕真係有芝士蛋糕味(廢話),幾特別 加上酸酸的草莓粒這個配搭唔錯 但個人建議都係試軟雪糕筒(HK$28)就OK,因爲都差$20!

Friday, July 14, 2017

《mag爲食紀》抵食、味道OK--喜記蟹將軍:雙蟹宴

話說,同事見到免費報紙有蟹將軍雙蟹宴的廣告,$988/4-6位用,仲有$50 coupon,那平均一位就大約百幾蚊,有蟹有蝦有蜆,梗係即刻BOOK啦。
 
蟹將軍尖沙嘴分店位於Isquare,我地呢日book得早(平日6點多),居然裏面都有不少顧客。
除了雙蟹宴,因爲我地有7個人,我地另外加多一客金菊豆花湯($55),而每位計的火焰富貴蝦我地就無多點。
 
 
室内環境舒服

 

朋友不是個個都會吃很多海鮮,所以我地都另外叫了幾樣$66的特價小菜。
 
餐牌


 

雙蟹宴Details:
可供4-6位用
需另收加一與茶介($10/位)
 
 
火焰富貴蝦

上枱時有點被嚇倒,因爲完全聯想唔到這個啫喱杯。
說好的火焰呢?侍應說之前已用火焰揮發菜式的酒精(?)
幾時?將道菜冷藏前的事?那火焰好像不太關事
這道菜其實有點似啫喱水晶餚肉個層啫喱加上瀨尿蝦肉。
瀨尿蝦肉本身無問題,但sorry我不太會欣賞個層不知道怎麽形容的味道(海鮮高湯?)的啫喱,所以只刮了下面的瀨尿蝦吃。

花甲汁火焰蜆
 
 

呢道菜的包裝都幾特別,是將蜆包在錫紙袋裏面,再在上桌後點火煮熟。
但一打開,有陣超怪的香味,好似女人香水般的人工香味。
雖然食落的味道唔覺得奇怪,但放入口個刹那聞到個香水味真係唔開胃
最後忍唔住同經理講,幫我地換過碟。
據稱係之前個碟的花甲汁落多左。哦哦哦,原來花甲汁=香水味,真係長知識。
換過之後個碟味道同香味即刻正常返,係類似清酒煮蜆。

金菊豆花湯

賣相係好靚(個豆腐半切絲好似菊花般),但味道非常一般
 

濃香啤酒蟹或娘惹咖喱蟹

我們選了濃香啤酒蟹
有輕微的啤酒味,比較似cream sauce。
無算濃味,清清地,可以提升到蟹肉的鮮味。
 

喜記正宗炒辣蟹

超級好味!!!!!
個炸蒜蓉超級好味,完全可以拿來配飯。
同啤酒蟹一樣,其實個蟹都OK大隻(中size),都算多肉

古法豉油雞煲

意外的好味道。
雞肉肉質很嫩,

濃湯雲耳鮮茄浸時菜

幾好食,但菜略嫌少了點(比較多雲耳鮮茄菇類)

鮮蟹肉蠔仔泡飯

 好味!蠔仔都算OK大隻而且係鮮蠔仔
都有不少蟹肉,good
 

附送的番薯糖水
 
 
以上就係蟹將軍雙蟹宴的菜式,我地另外點的$66特價小菜有呢d

蟹油蒜香骨
(唔記得影)
OK啦,不太感覺到咩蟹油(=食到蟹味?無咯)
我覺得有點炸過龍,所以有點乾硬

海味雜菜煲

不錯!!

沙爹粉絲牛肉煲

粉絲有點太淋,味道不錯
 
黑松露蝦球四季豆
幾好,好多蝦球
朋友話都有輕微黑松露味


總結,每位$220(如果單叫個餐6位每人約$180),又有蟹又有蜆又有雞,我覺得很抵,當然不是所有菜式的味道都極好,但平均算不錯。一班人食飯想平平d食海鮮,蟹將軍的特價餐係不錯的選擇。

Wednesday, March 29, 2017

《mag爲食紀》突然爆紅好似未handle到@原味館

雖然很多人閙爆X假期成日介紹完d景點、餐廳後會搞到好多人,但無可否認亦真係令到更多人認識某些餐廳或地方。
 
這次來到的《原味館》位於荃灣,基本上我是不會踏足,就係因爲睇到報導介紹的[三鮮麵],嗜食海鮮的我又點可以放過。
 
 
 
是日(3/17)慕名而來,真係完全低估了報導的威力。
大約8點到達,除了全店滿座之外(唔難,因爲其實大約得12-15個位左右)--〉後來後巷位再加了幾檯。
店外亦圍住很多人等候。
 

拿到號碼紙大約要等8張檯,以爲吃個麵應該好快,點知都等左一個鐘左右。
 
9點幾其實已經等到極餓,一場來到梗係[三鮮麵]啦。

可惜麵綫、米綫、面綫等已經賣哂,只剩米粉,唉雖然無奈但只可接受。
 
很快就先上一碗。我讓朋友先吃。
點知,等左勁耐(15-20分鐘)第二碗都未出現。
忍唔住終於問夥計,好明顯係漏單,大佬,兩個人,點兩碗麵都可以漏一碗。
廚房先話無哂蟶子,心諗WTF,廚房提議比牛肉我,sorry我真係一心食海鮮。
最後話比多d唔知花蛤定蚵仔我,雖然我望落同朋友個碗無分別。
 
**呢碗係我個碗無蟶子(有一隻係朋友個碗比我的)

好啦,呻一大論。味道點呢?
以$58來講,有2-3隻蟶子,幾隻花蛤,幾隻蚵仔的麵係抵ge。
海鮮的size都算合理,
而且個湯的味道真係幾鮮甜。
不過就唔會引到我下次再長途跋涉入荃灣食咯。
如果經開或者係附近的都可以一試。
 
之前見到有人post食唔飽,朋友(一般女仔)覺得OK剛好,比較爲食的我就覺得大約7分飽左右,之後兩個再食到豆腐花(笑)。
 

原味館
地址:荃灣大河道91-97號天保大廈地下F2號舖  
電話:6855 2041
營業時間:星期二至日: 12:00-22:30 逢星期一休息
是日消費:每人$58
 
 
以上。

  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com

Friday, March 17, 2017

《mag爲食紀》平平地又一韓燒選擇@OPPA韓國燒肉店

行過先達一帶,老遠就聞到好香燒肉味,見到呢間OPPA韓國燒肉店,見到價錢OK就嘗嘗鮮。
 
餐廳都算幾細,而且檯放得有點逼。
我6點半左右到,餐廳已經半滿。(7點左右就full)
 
餐牌都好多選擇,都係韓燒例牌野。
 




 

比較特別係有和牛拼盤($428)
另外亦有2人餐、3-4人餐等選擇。
 
 

因爲得兩個人,所以我地點了“潮食二人餐”$268
- 頂級安格斯肉眼扒 或 特色牛排骨
- 五花腩 或 豬肋肉
- 海鮮拼盤 (原粒帶子 x 2,多春魚 x 4,八爪魚)
 
 
未食先送上小菜。
除了常見的泡菜同豆芽菜之外,比較特別的是海帶(yummy)
 
在燒肉盤旁邊放上了泡菜加蛋液,又多一味餸。
 
一次過上哂二人餐,都挺壯觀。

- 頂級安格斯肉眼扒
肉同脂肪分佈都算OK。
食落不會“un”,都算淋身。


- 五花腩
五花腩是我韓燒的favourite
不過今次的五花腩有點肥
可幸食落不會覺得太膩或有臊味
燒到無乜油,外層微脆,加上韓式小菜用生菜買來食真係完美~~~
 

- 海鮮拼盤 (原粒帶子 x 2,多春魚 x 4,八爪魚)

帶子超級大顆,但唔知係咪不夠新鮮,我食落有怪味(朋友唔覺)就放棄左。

多春魚好味,如果可以多d就好

八爪魚反而好多,好爽同埋算厚身,有咬勁。
 
 
 
身為飯桶,食肉就一定要配飯($12)。
可惜d飯有點兒太多水.....
 

另外加點真露煮蜆。$98
酒味無算強,内有不少菜同韓式粉絲,食燒肉食得太熱氣的時候可以飲少少湯降火。
 

朋友追加的韓式4色冷面 $88
我無食過難食的,這個冷面當然過關!
 
 
美中不足的係,因爲座位實在太擠,
我的檯比較接近裏面,所以不太可以享受到侍應幫我地燒肉這個福利。
 
 
其實我地點得有點多,少一個菜就差不多。
Overall OPPA韓國燒肉店都有一定水準,話最好食又唔係,但以這個價錢來說很OK。
推薦給想平平地食一餐韓燒的大家。
 
 

OPPA韓國燒肉店
地址:旺角洗衣街117號建煌華廈地下 
電話:2381 2193
營業時間:星期一至日: 17:00-02:00
是日消費:每人約$265
 
以上。

  * 文章分享内容純為本人之個人意見。
 如有產品或服務試用合作,可聯絡mag→ yeah_panda@yahoo.com